Spotify Premimum tilauksen viive

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi, mikä ihme tässä voi kestää. Tein viime lauantaina kytkysopimuksen jossa piti tulla 3kk ilmainen Spotify mutta ei vaan kuulu aktivointi koodeja. Minulla on ennestään Spotify Free, jonka ei pitänyt aiheuttaa ongelmia. Olen jo pari kertaa jonottanut yli tunnin ja joka kerta luvattiin laittaa asia kuntoon.

Spotifyn tunnus minulla on sama kuin "Omien sivujen" tunnus, mutta PIENELLÄ kirjoitettuna.

3 kommenttia

markojun: Tämä hoituikin kuntoon asiakaspalvelumme toimesta. Mukavia musiikkihetkiä Spotify Premiumin parissa!

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Kiitos siitä,mutta täytyy kyllä kritisoida palvelun laatua. Osa asiakaspalvelijoista ei näytä olevan kovin ammattitaitoisia, johtuneeko sitten Soneran koulutuksen puutteesta vai mistä. Jos ei tiedä kunnolla mikä Spotify on ja mitä tasoja siinä on, niin ei kuvittelisi pystyvän asiakaspalvelu työhän Soneralla.

Keskustelupalstan mukaan tämä Spotify on aiheuttanut harmaita hiuksia kovin monelle. Luulisi Soneran aikaisemmista virheistä jo oppineen.
Hei markojun!
Kiitos palautteestasi. Pahoittelen ettei asian hoito ole sujunut asiaankuuluvalla tavalla. Asiakaspalvelumme laatua pidetään yllä jatkuvasti. Olen ohjannut palautteesi eteenpäin Asiakaspalvelun osaamisesta vastaavalle taholle.

Vastaa