Spotify Premium aktivointi ei onnistu

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 49 katselukertaa

Tilasin eilen Spotify Premiumin lisäpalveluna, mutta palvelun aktivointi ei onnistu. Minulla oli olemassa oleva tunnus, jonka olen ohjeiden mukaan käynyt lopettamassa spotifyn sivuilla. Lisäksi olen käynyt läpi eri ohjeita nettisivuiltanne kuitenkaan löytämättä ratkaisua. Aktivointisivu muuttaa tietoni vääriksi kerta toisensa jälkeen joten lieneekö se yksi syy ongelmaan?

Alle pieni näyte aktivointisivulta:

" Luo uusi Spotify-tunnus tai anna nykyiset Spotify-tunnuksen tietosi. Jos sinulla on jo Spotify Free -tunnus, anna sama k�ytt�j�tunnus ja s�hköposti, mit� nytkin k�yt�t. T�llöin Spotifyn k�yttösi jatkuu normaalisti, mutta maksat Spotifyn jatkossa Soneran laskulla.
Huom! MikÃ?li olet luonut Spotify-kÃ?yttÃ?jÃ?tunnuksen Facebook- tunnistautumisella, sinun tÃ?ytyy hakea Spotify-kÃ?yttÃ?jÃ?tunnuksesi Spotifyn www-sivuilta. Katso ohj"

Olen kokeillut aktivointi useita kertoja ja joka kerta saan virheilmoituksen:

"Virhe kytkennÃ?ssÃ?
Tilauksen luomisen yhteydess� tapahtui virhe. Tilaustasi Spotify-palveluun ei ole luotu. Yrit� kytkemist� myöhemmin uudelleen, tai ota yhteytt� asiakaspalveluumme. "

Voitteko tarkistaa, miten saisin palvelun aktivoitua?

9 kommenttia

Hei tnareaho

Tilauksesi on mennyt läpi. Käyttäjätunnuksesi näkyy tiedoissamme. Oletko tarkistanut https://www.spotify.com/fi/ sivulta, onko tunnuksesi Free fai Premium? Pääsetkö kirjautumaan vanhalla tunnuksellasi sivulle? Voit uusia salasanan sähköpostiisi Spotifyn sivujen kautta.
Olen käyttänyt facebook-kirjautumista.
Alla status spotifyn sivuilta:

Subscription status: You are currently using Spotify Free
Hei tnareaho

Eli aktivointi on mennyt jotenkin väärin. Tässä tilanteessa helpoin ja paras vaihtoehto on ottaa yhteyttä Vikapalveluumme. Voimme tarvittaessa tehdä asiasta vikailmoituksen.
Moi,

Luin edellisen viestin huonosti ja tein vikailmoituksen nettisivujen kautta.
Joka tapauksessa vikailmoitus tarvittanee, koska en usko että tämä selviää itsekseen.

Ilmoitatteko miten asiassa edetään, jotta palvelu saadaan toimimaan?
Hei tmareaho

Yleensä soittelemme asiakkaille, jos kaipaamme lisätietoja. Myös korjausvaiheessa soitamme tai lähetämme asiakkaalle ilmoituksen tekstiviestillä. Jäädään odottelemaan, että asia saadaan tutkittua. Sinuun ollaan kyllä vielä yhteydessä.
Moi,

Minulle oli tullut yksi puhelu tähän liittyen mutta en voinut vastata silloin. Olen kuitenkin odottanut viikon verran tämän ratkaisua, joten miten saisin tilanteen tietooni? Olisi mukava saada palvelu käyttöön pikkuhiljaa.

Omien sivujen kautta en ainakaan löytänyt mitään paikkaa, josta näkisi onko tästä vikailmoitusta olemassa.
Moi tnareaho,
Kokeillaan tehdä sellainen temppu että tehdään Spotify tilaus uudelleen. Kun saat sähköpostiin aktivointilinkin (on luultavasti jo tullutkin meiliisi) niin kokeile lähteekö toimimaan. Jos ei homma edelleenkään etene niin huikkaa siitä tänne meille.
Nyt aktivointilinkki toimi ja sanoi, että Spotify premium on aktivoitu.

Käytänkö kirjautumisessa jatkossa Facebook tunnusta vai spotify tunnusta? Spotify tunnus ei toiminut ainakaan vielä, mutta facebook tunnuksella pääsin kirjautumaan. Lisäksi spotifyn sivuilla näkyy nyt, että "You are currently using Spotify Premium" eli ongelma alkaa olla ratkaistu. Kiitokset.

Nyt olen luottavainen, että pääsen kuuntelemaan musiikkia.
Hei tnareaho,

Näyttäisi että tuo alunperin facebookin kautta tehty tunnus on meillekin kirjautunut järjestelmään (käyttäjätunnus on numerosarja). Jos homma pelittää niin siinä kohtaa kaikki on hyvin. Palataan asiaan, jos ongelmia vielä ilmenee.

Vastaa