Spotify Premiumin irtisanominen

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 71 katselukertaa

Hei

Minulle tuli tekstiviestinä kaksi ilmoitusta Spotifyn 6 kk ilmaisjakson päättymisestä. Sain Spotifyt maaliskuussa kiinteän netin sekä nettitikun kylkiäisenä ja olen ottanut toisen Spotifyn niistä käyttööni. Haluaisin nyt irtisanoa sen käyttämättömän Spotifyn, ettei siitä vaan tule laskua, ja jatkaa toisen käyttämistä maksullisena, mutta minulla ei ole hajuakaan kumpi niistä ilmaisjaksoista on nyt aktivoituna ja kumpi ei. Eli onko minulla nyt käytössäni oleva Spotify Premium kiinteän yhteyden kylkiäinen vai nettitikun kylkiäinen? Ja onko mitenkään mahdollista, että sen käyttämättömän 6 kk jakson voisi ottaakin nyt käyttöön eli jatkaa ilmaiskuuntelua vielä puolella vuodella? Sehän meni nimittäin nyt minulla täysin hukkaan.

8 kommenttia

Hei pehtoori!

Sinulla on tosiaan kaksi Spotifyta tällä hetkellä, toinen laajakaistaliittymässä ja toinen Liikkuva Netti -liittymässä. Olisiko sinulla muistissa tai tiedossa käyttäjätunnus joka tällä hetkellä on käytössä? Näin voitaisiin irtisanoa se ylimääräinen.

Tällä hetkellä on meneillään tuo 6 kk Spotify kampanja, mutta se edellyttää uusia tunnuksia. Eli jos irtisanot palvelun esim. Liikkuva Netti -liittymältä. Voit kytkeä siihen uuden Spotifyn muutaman päivän kuluttua uusilla tunnuksilla.
Hei

Käytössä olevan Spotify premiumin käyttäjätunnus on toki tiedossa, sen annoin muistaakseni nettiliittymän tilausvaiheessa, en vain muista kumpaa tilatessa sen annoin (laajakaistan vai mobiilin). Siihen toiseen Premiumiin en ole liittänyt mitään Spotifyn käyttäjätunnusta.

Eli ymmärsinkö oikein, että jos irtisanon nyt käytössä olevan Premiumin niin voin aktivoida sen jälkeen tuon toisen käyttämättä jääneen Premiumin 6 kk:n jakson, mutta se täytyy tehdä toiselle Spotifyn tunnukselle?

Vilkaisin Omia Sivuja niin siellä laajakaistaliittymän kohdalla on ilmoitus Premiumin päättymisestä ja vaihtoehtoina on jatkaa palvelun käyttöä tai irtisanoa se. Liikkuvan laajakaistan kohdalla moista ei ole näkyvillä, mutta ei myöskään sen toisen ilmaisjakson kytkennästä mitään.
Hei pehtoori!

Liikkuvan Netin kautta aktivoitu Spotify tunnus näkyy tästä. Email osoite on sinun gmail loppuinen sähköpostiosoitteesi ja käyttäjätunnus on wickerman500. Jos sinulla on ollut tuo käytössä, voit silloin irtisanoa kiinteän laajakaistan mukana tulleen Spotifyn ja jatkaa Liikkuva Netti liittymän kautta maksullista Spotifyta. Irtisanominen onnistuu Omien Sivujen kautta seuraavasti.

Mene osoitteeseen https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some9055 .

Kirjaudu palveluun Sonera Tunnuksella. Jos se ei ole sinulle ennestään tuttu, löydät ohjeet tästä: bit.ly/1qnTiBW .

Sisäänkirjauksen jälkeen klikkaa liittymääsi josta haluat palvelun poistaa ja valitse Lisäpalvelut -> Käytössäsi nyt -> Spotify Premium -> Lue lisää -> Poista palvelu.

Uuden maksuttoman Spotifyn voit sitten ottaa käyttöön osoitteesta http://www.sonera.fi/spotifyetu . Sinne kirjaudutaan myös Sonera Tunnuksella. Listalla näkyvät ne liittymät joihin palvelu on mahdollista kytkeä. Irtisanominen ja uudelleen avaus ei saman päivän aikana onnistu vaan ne täytyy tehdä eri päivinä.
Hei

Kiitos ohjeista ja avusta. Irtisanoin Liikkuvan netin Spotifyn ja koitan huomenna kytkeä sitten käyttöön tuon toisen 6 kk:n ilmaisjakson kiinteälle yhteydelle.
pehtoori: Eli sinulla on tällä hetkellä jo voimassaoleva Spotify tuolla kiinteällä yhteydellä. Jos haluat siihen uuden 6 kk kampanjan, tulee sinun irtisanoa palvelu ja kytkeä sitten Spotify uudestaan uusilla tunnuksilla. Samoihin tunnuksiin ei uutta kampanjaa ole saatavilla.
Ahaa, eli vielä rautalangasta vääntäen siis minun pitää irtisanoa myös se käyttämätön kiinteän yhteyden Spotify Omilta sivuilta ennen kuin voin ottaa sen uudelleen käyttöön?

Kun klikkasin tuota laittamaasi spotifyetu-linkkiä niin siellä luki kiinteän yhteyden kohdalla "kytke spotify". Oletin, että sen voi vaan sieltä nappia painamalla kytkeä käyttöön, kunhan ensin lopetan Liikkuvan netin Spotifyn.
Moi pehtoori! Spotify onkin irtisanottu eilen kiinteästä laajakaistasta eli voit tilata sen siihen uudestaan Omien Sivujen kautta 🙂
Hei,
irtisanoin Spotify Premiumin ilmaisjakson päätyttyä. Yritin nyt ottaa käyttöön Spotifyn ilmaisversion, mutta kirjauduin miten tahansa (sähköpostiosoitteella tai facebook-tunnuksilla), tulee aina käyttöön Premium. Miten sen Premiumin oikeasti saa pois, ettei siitä rupea tulemaan laskua? Haluan toki oman Spotify-käyttäjätunnukseni omaan käyttööni.

Vastaa