Spotify Unlimited


Hei

Vaihdoin omilta sivuilta Spotify Premium tilauksen Unlimitediin 13.12.2010. Sain tekstiviestin teiltä 13.12.2010 klo16:54 että uusi tunnus tulee 24h sisällä sähköpostiin, mutta en ole saanut sitä vielä.

17 kommenttia

Muutos näyttää jo toteutuneen eli Spotify Premium on muutettu Spotify Unlimitediksi. Mikäli tunnusten kanssa on vielä epäselvyyttä, voit jättää yhteydenottopyynnön sivuiltamme tunnuksia hoitavalle taholle. Lisää tällöin viestiin myös vanha Premium-tunnuksesi.
Uusi käyttäjätunnus on tiedossa mutta lisenssikoodi vielä puuttuu.
Tämä on se sähköposti viesti jonka sain 13.12

Hyvä asiakkaamme,
Kiitos tilauksestasi. Sonera Spotify tilisi on muutettu Sonera Spotify Unlimited käyttäjätunnukselle [uusi]. Lisenssi koodi, jonka tarvitset aktivoidaksesi palvelun lähetetään sinulle erillisessä sähköpostiviestissä 24 tunnin kuluessa.



Laitoin nyt viestin tuonne verkkokaupan asiakaspalveluun koskien ei-saapunutta lisenssikoodia ja sieltä vastattiin näin

Hei,
Spotify Premium tilisi on päivitetty Spotify Unlimitediksi eli käyttäjätunnuksesi on edelleen [vanha]
Jos salasananne on unohtunut, voimme lähettää teille uuden.

Terveisin,
Satu R
Sonera Kodin Palvelut
0600 100 100


Mulla on tuo salasana tallessa ja kokeilin nyt näillä vanhoilla Premium-tunnuksilla ja toimii. Onko tämä nyt Unlimited vaikka spotify-ohjelman otsikossa lukee edelleen Premium?
Tarkistin vielä spotify-tilin tiedot niin sen mukaan olen edelleen Premium-käyttäjä.
Kyllä asia näyttää olevan kunnossa eli 14.12.2010 alkaen laskutetaan Spotify Unlimitedia.

Palvelun pitäisi päivittyä myös Spotify-ohjelmaan heti muutosta seuraavalla kirjautumiskerralla. Mikäli sen kanssa on ongelmaa, voit vielä pyytää lisäohjeistusta tuon saman yhteydenottolomakkeen kautta.
Kirjauduin uudestaan vanhalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla, mutta en huomaa että tämä olisi päivittynyt mitenkään. Spotify-tilin Your Account-tietojen mukaan olen vieläkin Premium-käyttäjä.
Asiakastietojemme mukaan käytössäsi on Spotify Unlimited. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme lomakkeella, mikäli Spotify-palvelussasi näkyy edelleen Premium-versio.
Hei!
Itselläni sama ongelma kuin Karkolla:
16.12. vaihdan asiakaspalvelun kautta Premiumin Unlimitediksi, koska asiakaspalvelija saa minut uskomaan, että Soneran kautta asia hoituu aivan yhtä näppärästi kuin PayPal-palvelua käyttämällä.
17.12. saan viestin, jossa Unlimited-tilini koodi ilmoitetaan saapuvaksi 24 tunnin sisällä. Koodia ei saavu, eikä tili muutu.
21.12. soitan aamupäivällä odottelun jälkeen asiakaspalveluun, jossa asia luvataan viedään eteenpäin.
21.12. laitan myöhemmin viestiä asiakaspalveluun sähköpostitse, koska mitään ei tapahdu.
5.1. olen jälleen puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluun, josta luvataan vuorokauden sisään tilin vaihtaminen.
7.1. saan laitehuollosta viestin, jossa on jostain syystä uusi salasana Spotify-tiliini. Premium on yhä käytössä Unlimitedin sijaan.
Olen pettynyt palveluunne, ja toivon, että asia korjaantuu pikimmiten.
malakias: Käytössäsi on tuo valitsemasi Spotify Unlimited vaikka ohjelma koneellasi jostain syystä kertoo, että käytössäsi olisi Spotify Premium. Spotify Unlimited on aktivoitunut 17.12.2010.

Selvityksessä on, miksi tuo Spotify näyttää edelleen tuota vanhaa tietoa, vaikka tuote on muuttunut.
Hei

Tein silloin joulukuussa sen palvelupyynnön ja sieltä kertoivat että premium-tilini jatkuu 14.1.2011 asti ja sitten se muuttuu automaattisesti unlimitediksi. Tuolla spotifyn tilitiedoissa lukee kyllä vieläkin että olisin premium-käyttäjä.

edit: sain nyt laajakaistalaskun joulukuulta ja siinä on kai laskutettu ihan oikein eli spotify(unlimited) maksoi 2,88€ 14.12-31.12 väliseltä ajalta
Hei!
Muutin Premium-tilini Unlimitediksi 17.12. Tilini tyyppi näkyy teille jo Unlimitedina. Spotify-tili ei ole muuttunut vieläkään. Minulla on päivittynyt Spoify-tililleni tieto, että tilityyppi vaihtuu 17.2. Sonera on ilmeisesti irrottanut kytköksensä Spotify-tiliini, koska jatkamisen edellytyksenä on tilin kautta tapahtuva maksu, eikä laajakaistalaskun kautta. Onko näin? Varmistan vain, etten maksa kahteen kertaan.
malakias: Käytössäsi on Spotify Unlimited joka on alkanut tosiaankin tuolloin 17.12.2010. Tiedossamme on, että muutoksen osalta Spotify-tili päivittyy viiveellä. Oikea tieto on siis kuitenkin nähtävissä Omat Sivut-palvelun kautta.
mutta laskutetaanko minua soneran kautta vai ei?
malakias: Spofity laskutetaan edelleen Soneran kautta. Aikaisempi Spotify Premium on ollut myös tilattuna Soneralta, liittymän lisäpalveluna.
Tämähän mielenkiintoista, sillä Spotifyn omilla sivuilla sanotaan, että tilini muuttuu Free-malliseksi 17.2. alkaen jos en osta lisäaikaa. Aiemmin siellä on ollut mainintana, että adminini on teliasonera, joka huolehtii maksupuolen. Tämä viesti on hävinnyt ja sen sijaan tarjotaan Visa- tai Paypal-maksumahdollisuutta. Yhteistyö Soneran ja Spotifyn välillä on näköjään varsin hidasta (2 kk:n viive) ja ristiriitaisuuksia on harmittavan paljon. Olisiko mahdollista irrottaa Sonera välikäden asemasta?
malakias kirjoitti:
Tämähän mielenkiintoista, sillä Spotifyn omilla sivuilla sanotaan, että tilini muuttuu Free-malliseksi 17.2. alkaen jos en osta lisäaikaa. Aiemmin siellä on ollut mainintana, että adminini on teliasonera, joka huolehtii maksupuolen. Tämä viesti on hävinnyt ja sen sijaan tarjotaan Visa- tai Paypal-maksumahdollisuutta. Yhteistyö Soneran ja Spotifyn välillä on näköjään varsin hidasta (2 kk:n viive) ja ristiriitaisuuksia on harmittavan paljon. Olisiko mahdollista irrottaa Sonera välikäden asemasta?


Tilauksesi tosiaan on täysin kunnossa ja ei vaadi uusimista. Olen laittanut tilanteestasi tiedon eteenpäin Spotify-tuotevastaavalle. Pyrimme korjaamaan tämän. Hyvä, että olet laittanut tänne viestiä epäloogisuuksista käyttöliittymässä, niin pääsemme selvittelemään mistä ne johtuvat.
Kysyn vielä edelleen, olisiko mahdollista irrottaa Sonera välikäden asemasta? Olen maksanut itse seuraavan kuukauteni 17.2.-17.3., koska tällä kokemuksella Sonerasta en pysty luottamaan siihen, että palvelu jatkuu keskeytyksettä. Maksu on automaattiveloituksella tililtäni kunnes muutan maksutapaa. Voisitteko siis katkaista laskutuksen Soneran kautta.
malakias: Harmi, että olet päätynyt ratkaisuun lopettaa palvelun käyttö Soneran kautta. Tilauksesi oli kyllä ihan kunnossa, pelkästään Spotifyn käyttöliittymä näytti tietoja hieman väärin.

En pysty tätä kautta tekemään muutosta tilaukseesi. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeella.

Näistä Spotify-käyttöliittymässä olevista ristiriitaisista tiedoista on mennyt palautetta eteenpäin tuotevastaavallemme ja hän on jo ollutkin yhteydessä Spotifyyn, jotta tilanne tulisi korjatuksi mahdollisimman pian.

Vastaa