Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63813
Kirjoituksia 173793

Spotify Unlimited



Highlighted

Spotify Unlimited

Kommentaattori
Viestejä 52 kpl

Spotify Unlimited

1/18
Hei

Vaihdoin omilta sivuilta Spotify Premium tilauksen Unlimitediin 13.12.2010. Sain tekstiviestin teiltä 13.12.2010 klo16:54 että uusi tunnus tulee 24h sisällä sähköpostiin, mutta en ole saanut sitä vielä.
Vastaa
0 tykkäystä
17 vastausta
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

11/18
Hei!
Muutin Premium-tilini Unlimitediksi 17.12. Tilini tyyppi näkyy teille jo Unlimitedina. Spotify-tili ei ole muuttunut vieläkään. Minulla on päivittynyt Spoify-tililleni tieto, että tilityyppi vaihtuu 17.2. Sonera on ilmeisesti irrottanut kytköksensä Spotify-tiliini, koska jatkamisen edellytyksenä on tilin kautta tapahtuva maksu, eikä laajakaistalaskun kautta. Onko näin? Varmistan vain, etten maksa kahteen kertaan.
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 276 kpl

12/18
malakias: Käytössäsi on Spotify Unlimited joka on alkanut tosiaankin tuolloin 17.12.2010. Tiedossamme on, että muutoksen osalta Spotify-tili päivittyy viiveellä. Oikea tieto on siis kuitenkin nähtävissä Omat Sivut-palvelun kautta.
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

13/18
mutta laskutetaanko minua soneran kautta vai ei?
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 276 kpl

14/18
malakias: Spofity laskutetaan edelleen Soneran kautta. Aikaisempi Spotify Premium on ollut myös tilattuna Soneralta, liittymän lisäpalveluna.
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

15/18
Tämähän mielenkiintoista, sillä Spotifyn omilla sivuilla sanotaan, että tilini muuttuu Free-malliseksi 17.2. alkaen jos en osta lisäaikaa. Aiemmin siellä on ollut mainintana, että adminini on teliasonera, joka huolehtii maksupuolen. Tämä viesti on hävinnyt ja sen sijaan tarjotaan Visa- tai Paypal-maksumahdollisuutta. Yhteistyö Soneran ja Spotifyn välillä on näköjään varsin hidasta (2 kk:n viive) ja ristiriitaisuuksia on harmittavan paljon. Olisiko mahdollista irrottaa Sonera välikäden asemasta?
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 599 kpl

16/18
malakias kirjoitti:
Tämähän mielenkiintoista, sillä Spotifyn omilla sivuilla sanotaan, että tilini muuttuu Free-malliseksi 17.2. alkaen jos en osta lisäaikaa. Aiemmin siellä on ollut mainintana, että adminini on teliasonera, joka huolehtii maksupuolen. Tämä viesti on hävinnyt ja sen sijaan tarjotaan Visa- tai Paypal-maksumahdollisuutta. Yhteistyö Soneran ja Spotifyn välillä on näköjään varsin hidasta (2 kk:n viive) ja ristiriitaisuuksia on harmittavan paljon. Olisiko mahdollista irrottaa Sonera välikäden asemasta?


Tilauksesi tosiaan on täysin kunnossa ja ei vaadi uusimista. Olen laittanut tilanteestasi tiedon eteenpäin Spotify-tuotevastaavalle. Pyrimme korjaamaan tämän. Hyvä, että olet laittanut tänne viestiä epäloogisuuksista käyttöliittymässä, niin pääsemme selvittelemään mistä ne johtuvat.
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

17/18
Kysyn vielä edelleen, olisiko mahdollista irrottaa Sonera välikäden asemasta? Olen maksanut itse seuraavan kuukauteni 17.2.-17.3., koska tällä kokemuksella Sonerasta en pysty luottamaan siihen, että palvelu jatkuu keskeytyksettä. Maksu on automaattiveloituksella tililtäni kunnes muutan maksutapaa. Voisitteko siis katkaista laskutuksen Soneran kautta.
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 599 kpl

18/18
malakias: Harmi, että olet päätynyt ratkaisuun lopettaa palvelun käyttö Soneran kautta. Tilauksesi oli kyllä ihan kunnossa, pelkästään Spotifyn käyttöliittymä näytti tietoja hieman väärin.

En pysty tätä kautta tekemään muutosta tilaukseesi. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeella.

Näistä Spotify-käyttöliittymässä olevista ristiriitaisista tiedoista on mennyt palautetta eteenpäin tuotevastaavallemme ja hän on jo ollutkin yhteydessä Spotifyyn, jotta tilanne tulisi korjatuksi mahdollisimman pian.
Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.