Spotify aktivointilinkki ei enää toimi

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei,

Yritin aktivoida palvelun, mutta se ei ensimmäisellä kerralla onnistunut. Nyt linkki ei enää toimi. Voisitteko lähettää uuden linkin?

6 kommenttia

Hei badporcupine!

Aktivointi on kyllä onnistunut, koska käyttäjätunnuksesi näkyy järjestelmässämme. Oletko kokeillut kirjautua palveluun?
Olen kirjautunut palveluun useasti ja nyt ilmainen soittoaika on loppu joten en voi enää palvelua käyttää. Käytän Spotifya päivittäin joten voisitteko korjata ongelman mahdollisimman pian tai ilmoittaa jos se ei onnistu, niin hankin palvelun muualta.

Koitin siis aktivoida palvelua, mutta prosessin päätteeksi järjestelmä antoi jonkun virheen ja nyt en enää pääse sitä yrittämään uudelleen. Käyttäjänimeni on Spotifyssa sama kuin täällä.
Hei badporcupine,

Voisit vilkaista mitä Spotify on mieltä tilauksestasi. Kirjaudu tunnuksillasi Spotifyn sivuille, valitse yläkulmasta nimimerkkisi ja valitse account. Overview välilehden Subscribtion status kohdassa lukee joko Spotify Premium (joka sinulla pitäisi olla) tai Spotify Free, jonka tapauksessa asiasta pitää tehdä vikailmoitus.
Subscription kohdassa lukee Spotify Free.

Jos ette pysty toimittamaan luvattuja palveluita, niin haluaisin purkaa liittymäsopimukseni nyt heti.
Erittäin tyly asiakaspalvelijanne soitti minulle tänään ja väitti, ettei sopimuksen purkaminen onnistu. Kuluttajavirasto kuitenkin selvästi määrää, että jos palvelu ei vastaa luvattua, on minulla oikeus saada sopimus purettua. Kaikessa viisaudessaan asiakaspalvelijanne myös ehdotti, että purkaisimme pelkästään Spotify-palvelun pois tuosta sopimuksesta, mikä on täysin naurettava ajatus, koska se kuuluu olennaisesti alkuperäiseen sopimukseen. Se ei myöskään ratkaise ongelmaani tai edistä asiaani millään tavalla. Tämä ainoastaan huonontaisi palveluanne minulle - onko tämä asiakaspalvelunne lähtökohta, vai mistä tulee ajatus, että se olisi jotenkin hyväksyttävä ratkaisu?

Koska riitely epämiellyttävän asiakaspalvelunne kanssa puhelimessa ei johda mihinkään, haluan että vastaatte minulle joko täällä tai sähköpostilla mielipiteenne asiasta, jotta saan asian kirjallisena ja voin sen toimittaa eteenpäin. Ilmoittakaa myös miten aiotte hyvittää palvelun, josta olen jo maksanut, toimimattomuuden.
Hei badporcupine!

Harmillista, että olet kokenut asioimisen Asiakaspalvelumme kanssa epämiellyttäväksi. Sinulle on kuitenkin eilen tilattu Spotify uudestaan, koska aktivointilinkki ei ole toiminut. Oletko nyt saanut uuden aktivointilinkin ja sitä kautta palvelun toimimaan?

Vastaa