Erittäin tyly asiakaspalvelijanne soitti minulle tänään ja väitti, ettei sopimuksen purkaminen onnistu. Kuluttajavirasto kuitenkin selvästi määrää, että jos palvelu ei vastaa luvattua, on minulla oikeus saada sopimus purettua. Kaikessa viisaudessaan asiakaspalvelijanne myös ehdotti, että purkaisimme pelkästään Spotify-palvelun pois tuosta sopimuksesta, mikä on täysin naurettava ajatus, koska se kuuluu olennaisesti alkuperäiseen sopimukseen. Se ei myöskään ratkaise ongelmaani tai edistä asiaani millään tavalla. Tämä ainoastaan huonontaisi palveluanne minulle - onko tämä asiakaspalvelunne lähtökohta, vai mistä tulee ajatus, että se olisi jotenkin hyväksyttävä ratkaisu?
Koska riitely epämiellyttävän asiakaspalvelunne kanssa puhelimessa ei johda mihinkään, haluan että vastaatte minulle joko täällä tai sähköpostilla mielipiteenne asiasta, jotta saan asian kirjallisena ja voin sen toimittaa eteenpäin. Ilmoittakaa myös miten aiotte hyvittää palvelun, josta olen jo maksanut, toimimattomuuden.