Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
badporcupine_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify aktivointilinkki ei enää toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Yritin aktivoida palvelun, mutta se ei ensimmäisellä kerralla onnistunut. Nyt linkki ei enää toimi. Voisitteko lähettää uuden linkin?
6 vastausta
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei badporcupine!

Aktivointi on kyllä onnistunut, koska käyttäjätunnuksesi näkyy järjestelmässämme. Oletko kokeillut kirjautua palveluun?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
badporcupine_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olen kirjautunut palveluun useasti ja nyt ilmainen soittoaika on loppu joten en voi enää palvelua käyttää. Käytän Spotifya päivittäin joten voisitteko korjata ongelman mahdollisimman pian tai ilmoittaa jos se ei onnistu, niin hankin palvelun muualta.

Koitin siis aktivoida palvelua, mutta prosessin päätteeksi järjestelmä antoi jonkun virheen ja nyt en enää pääse sitä yrittämään uudelleen. Käyttäjänimeni on Spotifyssa sama kuin täällä.
Timo-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 213 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei badporcupine,

Voisit vilkaista mitä Spotify on mieltä tilauksestasi. Kirjaudu tunnuksillasi Spotifyn sivuille, valitse yläkulmasta nimimerkkisi ja valitse account. Overview välilehden Subscribtion status kohdassa lukee joko Spotify Premium (joka sinulla pitäisi olla) tai Spotify Free, jonka tapauksessa asiasta pitää tehdä vikailmoitus.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
badporcupine_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Subscription kohdassa lukee Spotify Free.

Jos ette pysty toimittamaan luvattuja palveluita, niin haluaisin purkaa liittymäsopimukseni nyt heti.
badporcupine_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Erittäin tyly asiakaspalvelijanne soitti minulle tänään ja väitti, ettei sopimuksen purkaminen onnistu. Kuluttajavirasto kuitenkin selvästi määrää, että jos palvelu ei vastaa luvattua, on minulla oikeus saada sopimus purettua. Kaikessa viisaudessaan asiakaspalvelijanne myös ehdotti, että purkaisimme pelkästään Spotify-palvelun pois tuosta sopimuksesta, mikä on täysin naurettava ajatus, koska se kuuluu olennaisesti alkuperäiseen sopimukseen. Se ei myöskään ratkaise ongelmaani tai edistä asiaani millään tavalla. Tämä ainoastaan huonontaisi palveluanne minulle - onko tämä asiakaspalvelunne lähtökohta, vai mistä tulee ajatus, että se olisi jotenkin hyväksyttävä ratkaisu?

Koska riitely epämiellyttävän asiakaspalvelunne kanssa puhelimessa ei johda mihinkään, haluan että vastaatte minulle joko täällä tai sähköpostilla mielipiteenne asiasta, jotta saan asian kirjallisena ja voin sen toimittaa eteenpäin. Ilmoittakaa myös miten aiotte hyvittää palvelun, josta olen jo maksanut, toimimattomuuden.
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei badporcupine!

Harmillista, että olet kokenut asioimisen Asiakaspalvelumme kanssa epämiellyttäväksi. Sinulle on kuitenkin eilen tilattu Spotify uudestaan, koska aktivointilinkki ei ole toiminut. Oletko nyt saanut uuden aktivointilinkin ja sitä kautta palvelun toimimaan?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut