Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jjjenni_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify ongelmia

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eli vaihdoin salasanan facebookissa niin en pääse enään normaalisti spotifyyn. Kun kirjauduin spotifyyn niin näyttää että mulla ei ole yhtäkään soittolistaa enää ja oon menettänyt mun maksullisen premiumin. Kun olin kirjautunut, niin sillon taisin mokata painamalla vahingossa "olen uusi käyttäjä" tai vastaavaa. Mutta jos en pääse enää "vanhalle käyttäjälle" niin miten silloin pystyn peruuttamaan premiumin? Tai jos on mahdollista kirjautua "vanhalle käyttäjälle" niin miten?
3 vastausta
Henry_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 380 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jjjenni!

Kannattaa tarkistaa, että olet kirjautunut samalla tunnuksilla kuin ennenkin. Kuvaamasi tilanne kuullostaa siltä kuin sinulla olisi nyt käytössä 2 tunnusta(toinen vanha ja uusi). Ilmeisesti kyseessä on tunnukset jotka on aktivoitu facebookin kautta? Kannattaa kirjautua tunnuksilla suoraan Spotifyn sivuilta( http://www.spotify.com ja tarkistaa miltä tunnukset näyttävät. Tuolta voi myös suoraan uusia Spotifyn tunnuksien salasanan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessahttp://www.sonera.fi/asiakastuki/ . Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palveluhttp://www.twitter.com/sonera_palvelu
museomies_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla Spotify toimii hienosti. Ei ole kyllä Soneralta tilattu.
jjjenni_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Henry kirjoitti:
Hei jjjenni!

Kannattaa tarkistaa, että olet kirjautunut samalla tunnuksilla kuin ennenkin. Kuvaamasi tilanne kuullostaa siltä kuin sinulla olisi nyt käytössä 2 tunnusta(toinen vanha ja uusi). Ilmeisesti kyseessä on tunnukset jotka on aktivoitu facebookin kautta? Kannattaa kirjautua tunnuksilla suoraan Spotifyn sivuilta( http://www.spotify.com ja tarkistaa miltä tunnukset näyttävät. Tuolta voi myös suoraan uusia Spotifyn tunnuksien salasanan.



Yritin illalla selvitellä asiaa niin menin facebook tunnuksilla ja katoin mikä mun käyttäjätunnus on niin se oli mukamas joku numerosarja? Oon yrittäny syöttää kaikki mahdolliset käyttäjänimet mitä mulla on joskus ollut käytössä, mutta tuloksetta. Mulla oli muutama seuraaja ja käskin mun veljen mennä kattomaan oman käyttäjänsä kautta koska se seuras mua kans niin mun käyttäjän kohdalla "0 soittolistaa ja 0 seuraajaa" eli onkohan se spotify jotenkin poistanut mun tilin tai onko mahdollista tehä uusi tili vahingossa vanhan tilin päälle? Ajattelin nyt seurata ens kuuhun asti, kun premiumhan maksaa itsekseen sen tietyn summan joka kuukausi, niin jos se maksaa sen = mulla on jossain mun vanha tunnus joka on kadonnut mysteerisesti ja jos ei = se on poistettu ja toi on uus käyttäjä. Mä palailen tähän palstaan ens kuussa niin seurailen tilannetta 🙂