Spotify uuteen puhelimeen

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 393 katselukertaa

Olen Spotify Premiunmin käyttäjä. Vaihdoin uuden puhelimen ja päivitin Soneran liittymän.
Spotify toimii edelleen tietokoneella, mutta en pääse kirjautumaan uudessa kännykässä Spotifyyn.
Mikä lienee syynä ?

9 kommenttia

Hei ulmaka-9 !

Olethan kirjautunut ulos Spotifysta tietokoneesi kautta ennenkuin käytät palvelua puhelimellasi? Musiikkia voi kuunnella kerrallaan vain yhdellä koneella.

Vai etkö pääse lainkaan kirjautumaan palveluun puhelimellasi?
Olen kirjautuneut tietokoneella ulos Spotifysta.
En pääse ollenkaan kirjautumaan puhelimella.
Olethan laittanut tunnuksesi varmasti oikein? Sisäänkirjautumisessa ei pitäisi mitään ongelmaa olla, jos tunnukset ovat oikein.

Suosittelen, että kokeilet vielä poistaa Spotify sovelluksen ja asentaa sen uudestaan.

Jos tämä ei auta, lisäisitkö asiakasnumerosi profiiliisi, niin näemme liittymäsi tarkemmin. Omat asetukset-Profiili-Asiakasnumero. Muut käyttäjät eivät tätä näe.
Tunnukset ovat oikein. Olen pari kertaa jo poistanut ja ladannut uudelleen
Spotifyn puhelimeen. Laitoin asiakasnumeroni profiiliini.
Onhan tunnuksesi varmasti nämä Spotify Premium -tunnukset joilla koitat Spotifya puhelimellasi käyttää, sillä Spotify Free version -tunnuksilla ei Spotifya pysty puhelimella käyttämään.

Soneran puolelta ei liittymälläsi ole mitään estettä ettet voisi Spotifya myös puhelimella käyttää.

Pystyisitkö vielä testaamaan tunnuksia jonkin muun puhelimella kenellä Spotify on asennettu puhelimeen, toimiiko omat tunnuksesi silloin.
En vaan pääse kirjautumaan sisään Spotifyyn omalla puhelimella.
Kun vaihdoin puhelinta ja liittymä päivitettiin, en ollut kirjautunut ulos Spotifysta.
Voiko olla niin, että vanhan puhelimen Spotify "on jäänyt päälle", eikä toista mobiililaitetta hyväksytä ?
Spotifyta on mahdollisuus käyttää kahdella eri mobiililaitteella, ei tosin samanaikaisesti joten tästäkään ei voi olla kysymys. Mikäli käytät tietokoneella Premium tunnuksia, toimivat samat tunnukset matkapuhelimessakin. Voit toki ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme 0200 17000 jolloin voimme luoda palveluun täysin uudet tunnukset.

Voit myös tilata palveluun uuden salasanan osoitteesta https://www.spotify.com/fi/password-reset/ . Tällöin sähköpostiosoitteeseesi lähetetään salasanan resetoimislinkki ja voit määritellä uuden salasanan palveluun. Josko Premiumin käyttö puhelimitse onnistuisi sitten tällä uudella salasanalla.
Olen jo vaihtanut salasanankin. Tietokoneella kyllä toimii, mutta ei kännyssä.
Siinä tapauksessa ehdotan, että olet yhteydessä Asiakaspalveluumme ja tehdään sinulle kokonaan uudet tunnukset. Jospa asia ratkeaisi sillä.

Vastaa