Spotify, vain vuokrabiisit?

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Olen valinnut nyt 49 biisiä ja ilmeisesti biisit on vain vuokrabiisiä Tosin yrittäähän Spotify myös myydä biisit.

Nyt kuitenkin kuuntelen tietokoneella niitä biisejä, koska yritin kännykän liittää tietokoneelle, mutta ei vaan toiminut, joten piti ladata ohjelma tietokoneelle ja kuunnella sitä/netin kautta biisit.

Harmi ettei listaa voi muokata, sillä huomasin, että siellä on 2 samaa biisiä vierekkäin. Muutenkin tuo ohjelma kännykässä on ihan onneton.

Samsung Galaxy S II

6 kommenttia

Ai niin, pitihän minun kysyä vielä, että miten on kun päätin ottaa ensin Spotify Premium ja myöhemmin huomasin, että minulle olisi ilmaista käyttää 3kk Spotify Premium, siis etuna. Saanko siis sen käyttää 0€/3kk
Hei Maksaja!

Spotify on musiikkipalvelu, jossa käyttäjät voivat kuunnella musiikkia suoratoistona Internetistä. Valikoimaa voi kuunnella artisteittain, albumeittain, tai tekemällä soittolistoja haluamistaan kappaleista. DRM-rajoituksista johtuen musiikkia ei voi kuunnella ohjelman ulkopuolella, mutta kappaleita voi ladata maksullisesti.

Spotify Premium palvelulla voit kuunnella musiikkia suoratoistona netistä myös puhelimella.

Spotify Premium etu antaa sinun käyttää Premium päivitystä kolme (3) laskutuskautta veloituksetta, jonka jälkeen tili muuttuu maksulliseksi 9,99€/kk.
Mikäli ei halua maksaa Premiumista, jää asiakkaan vastuulle irtisanoa palvelu ennen laskutusta.

Kappaleen poistamisen omasta soittolistasta pitäisi onnistua niin, että kosketat soittolistassa kappaletta ja pidät painalluksen pohjassa kunnes aukeaa valikko eri toiminnoilla.
Sieltä pitäisi löytyä "Delete track" painike.
Kiitos sinulle!

Juu sinun ohjeestasi minä painoin sitä biisiä ja siellä todellakin luki Delete.

No hyvä, että se etu toimii myös minulle.

Jos oikein ajattelee, niin ne biisit kyllä tulee maksamaan aika paljon, jos lataa itselle - tässä tapauksessa koko CD olisi halvempi. 😉...eikös se ole niin, hinta/biisi
Hei Maksaja!

Loistava kysymys!

Spotifysta voi ostaa kappaleita tietokoneelle ja iPodille. Alennukseen vaikuttaa kertaostoksen suuruus. Ostetut kappaleet eivät ole DRM-suojattuja. Siksi kappaleita voi ladata esimerkiksi MP3-soittimeen.

1 kappale 1,59€ Jolloin kappaleen hinta 1,59€ -
10 kappaletta 9,99€ Jolloin kappaleen hinta 1,00€ Säästöä/kpl 0,59(-37 😵
15 kappaletta 12,99€ Jolloin kappaleen hinta 0,87€ Säästöä/kpl 0,72(-46 😵
40 kappaletta 30,00€ Jolloin kappaleen hinta 0,75€ Säästöä/kpl 0,84(-53 😵
100 kappaletta 60,00€ Jolloin kappaleen hinta 0,60€ Säästöä/kpl 0,99(-62 😵

Toivottavasti tästä oli apua kysymykseen!
Hei,

Juu, eilen kävin edellisen viestini jälkeen tutustamassa paremmin niihin hintoihin. Ainoa ikävä puoli tuossa on että Visaa pitää vinguttaa ja sehän tuo lisää kuluja.

Että sellasta.
Visan tietoihin kelpaa myös Visa Electron tiedot. Jos valittaa ostamisesta Electronin kanssa ja tilillä varmasti rahaa tarpeeksi niin kannattaa verkkopankista asettaa "Verified by Visa" toiminto kortille päälle. Näin ei erillisiä kuluja pitäisi tulla.

Verkkomaksaminen Visa Electronilla
Visa Electronilla voi maksaa Internetissä, jos asiakas liittää kortin Verified by Visa -palveluun. Verified by Visa -palvelu on Visan ja pankkien kehittämä todentamispalvelu, jonka tehtävänä on parantaa verkkomaksamisen turvallisuutta. Käytännössä palvelu tarkoittaa sitä, että asiakas käyttää erillistä, pankista saatavaa tunnuslukua maksamisen yhteydessä. Lisätietoa verkkomaksamisesta Visalla ja Verified by Visa -palveluun liittymisestä Visan ja pankkien kotisivuilta.

Vastaa