Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
zolizoz_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei, millä perusteella laskuuni on automaattisesti lisätty Spotify-lisä 9,95? Kun syksyllä tein uuden sopimuksen ja nostin liittymänopeutta oli tarjouksena spotify veloituksetta 3 kk. Sen jälkeen on alettu laskuttamaan automaattisesti, eikö olisi pitänyt kysyä ensin jos haluan jatkaa? Tuntuu vähän epäreilulta kun jotkut saavat tämänkin ilmaiseksi tänään! Miten voin irtisanoa sen? Voitteko poistaa tuon lisän? Näikö näitä vanhoja asiakkaita Sonera kohtelee? laskun nro:58731865, as. 100xxxxxxx
2 vastausta
zolizoz_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Voisitteko ystävällisesti vastata viestiin!
Suski_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 163 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Oletkin jo hoitanut asian asiakaspalvelumme kautta. Spotify pitää erikseen irtisanoa, mikäli palvelua ei halua jatkaa maksuttoman tarjousajan jälkeen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut