Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ihmettelen_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotifyn irtisanominen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

nappasin itselleni tarjouksesta tuon ilmaisen spotifyn 6kk ajaksi tuossa keväällä ja tuossa jonkin aikaa (olisiko kuukausi?) sitten tuli jo puhelimeen viesti, että palvelu alkaa pian rullaamaan normaalihinnalla.

No, saatuani tämän tekstiviestin, kävin samoin tein irtisanomassa kyseisen palvelun. Joitakin päiviä tämän jälkeen menin katsomaan omilta sivuilta, mutta edelleen näkyi spotify siellä palveluissani, eikä palvelun irtisanominen uudelleen onnistunut, sillä edellistä irtisanomista oltiin vielä käsittelemässä.

Päätin nyt tarkistaa, olisiko homma edennyt, mutta edelleen se spotify kummittelee tuolla omien sivujen laajakaistan yhteydessä. Nyt kun painan tuota irtisanomisnappia, tulee vain ilmoitus että Hups, järjestelmä pois käytöstä.

Tahtoisinkin vain tietää, että onhan tämä palvelu nyt oikein irtisanottu eikä kyseisestä palvelusta ala tulemaan minulle laskua?
1 vastaus
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ihmettelen!

Ei syytä huoleen, Spotify on irtisanoutunut 7.9.2014 ja samalla laskutus on päättynyt siihen päivään.

Aurinkoista syksyä!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu