Suoraveloitus, suoramaksu epäonnistui. Häh...?

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Oliko joulukuun epäonnistunut laskutus vain tilapäinen virhe?
Sain tekstiviestin että tammikuun laskuun lisätään joulukuun lasku?
Perheessämme on ollut vuosikausia suoraveloitus ja on pankissa sovittu uudesta suoramaksusta, eikö se sitten toimi?
-Asiakaspalvelun soittoaika, 20 minuutin jonotus! Ei kiitos..!

4 kommenttia

Hei van Os !

Lisääthän tänne asiakasnumerosi asetuksiin, niin voidaan tilanne tarkistaa.

Osa suoraveloituksista joulukuussa epäonnistui, jonka vuoksi joulukuun lasku veloitetaan tililtä automaattisesti 31.1.2014. Maksusopimuksia tehdään tässä tilanteessa, jos asiakas haluaa.Tammikuusta eteenpäin jatkuu laskutus normaaliin tapaan.
Moi.
Siis toi maksujuttu on tapahtunut muillekkin? Ei sitten mitään hätää, laskuttakaa sitten vaan.
Kunhan suoramaksu jatkossa toimii....
-Pelkäsin jos katkeaa yhteydet.
En nyt löydä asiakasnumeroa, mutta auttaako laskun numero? 11352284152

-Olen muuten ollut tyytyväinen Soneraan.
Moi van Os! Tässä on käynyt juuri kuten Katja arvelikin. Nythän lasku on jo veloitettu tililtäsi ja asia on kunnossa 🙂
Ooookei... 🙂

Vastaa