TÖRKEÄÄ ASIAKASPALVELUA!!!!

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei,
Voiko tämä olla mahdollista? Ostetaan uusi puhelin ( SONY xperia v) ja liittymä 10.07.2013. Sitten puhelin osoittautuu vialliseksi ja takuu on edelleen voimassa. Operaattori ei suostu lähettämään puhelinta edes takuuhuoltoon jos asiakas ei maksa 75 euroa. Asiakaspalvelusta väitetään, että asiakas on itse aiheuttanut vian! HUH; mitä skeidaa!!! Asiakkaan puhelin lakkasi toimimasta kun sitä ei ollut ladattu ja akku tyhjeni. Sitten kun akkua alettiin lataamaan, niin puhelin meni täysin mykäksi. Tämäkö on asiakkaan syy? Pitääkö pistoke akun lataamiseen löytyä vaikka seisoisi keskellä Saharan autiomaata?
Puhelin ostettiin Oulun kauppurienkatu 13. liikkeestä. Asiakas on ollut sen jälkeen ilman tätä puhelinta eikä köyhänä opiskelijana ole voinut maksaa 75 euroa, jotta operaattori edes suostuisi lähettämään puhelimen takuuhuoltoon.
Nyt mättää ja pahasti.
Asia on viety kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn 16.2.2014.
Panen liitteeksi kyseiset valitukset ja toivon todella, että asia ratkaistaan.

Viitaten puhelimen (Sony xperia v) takuuehtoihin ja laitevikaan sekä operaattorin toimintatapoihin laitekorjauksen viivyrtyksessä. Akun lataamatta jättäminen ei voi olla peruste laitteen väärinkäytölle eli kyseessä näin ollen ei ole vika laitteen omistajassa vaan laitteessa!

ostopäivä
10.07. 2013
virhe havaittu
11/2013
laite ei toiminnassa 11/2013 jälkeen/luovutettu operaattorille takuuhuoltoon

Laite ei toiminut sen jälkeen kun edellisestä latauksesta oli kulunut sen verran aikaa, että laite oli ns. mykkä eikä suostunut toimimaan senkään jälkeen kun latausta alettiin suorittamaan. Näin ollen laitteessa täytyy olla jokin rakenteellinen vika. Ei lataamatta jättäminen saa pysähdyttää laitteen käyttöominaisuuksia.
Minulle ei ole operaattori suostunut antamaan takuuehtojen mukaisesti uutta laitetta käyttöön, vaan vetoaa omistajan virheeseen, ettei tämä ole muistanut ladata puhelinta ajoissa. Perustelu on täysin naurettava ja vaadin korvauksen täysimääräisenä sekä kaupan purkua kokonaisuudessaan.
Nykyinen vaatimus minun asiakkaan osalta se, että minun täytyisi maksaa 75EUROA, jotta laitetta edes alettaisiin korjaamaan!

ASIA VIETY KULUTTAJARIITALAUTAKUNNALLE 16.2.2014

Toivon pikaista ratkaisua ja korvauksia menetetystä puhelimesta sekä vaivannäöstä!

1 kommentti

Moi Alfred,

Kuulostaapa todella ikävältä, pahoittelut omasta puolestani!

Lisää asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin kirjaan asiasta hetimmiten reklamaation . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Näin saadaan asiaa eteenpäin.

//Katariina

Vastaa