Käytössäni on Koti TV, kaikki muut kanavat näkyy, mutta TV Viisi ei.
Tulee vain virhesanoma: "Palvelu ei juuri nyt ole käytettävissä. Ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen."
A
Sama vika.
A
TV Viisi -kanava pitäisi nyt näkyä omana kanavanaan sekä kaapelitelevision että Koti TV kautta.
Ellei kanava kuitenkaan näy Koti TV:ssä, sammuta Motorola IPTV-digiboksi kokonaan virroitta vähintään 30 sekunniksi ja käynnistä laite sen jälkeen uudelleen. Tämän jälkeen TV Viisi pitäisi näkyä kanavapaikalla 10. Voice on kanavalla 11.
Kaapeliverkon digiboksissa täytyy kanavat hakea uudelleen, ellei TV Viisi muuten ilmesty toimivana vastaanottimen kanavalistaan.
Ellei kanava kuitenkaan näy Koti TV:ssä, sammuta Motorola IPTV-digiboksi kokonaan virroitta vähintään 30 sekunniksi ja käynnistä laite sen jälkeen uudelleen. Tämän jälkeen TV Viisi pitäisi näkyä kanavapaikalla 10. Voice on kanavalla 11.
Kaapeliverkon digiboksissa täytyy kanavat hakea uudelleen, ellei TV Viisi muuten ilmesty toimivana vastaanottimen kanavalistaan.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.