TW-EA510

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Mulla on TW-EA510 reititin ja tökkinyt tosi pahasti kuukauden päivät. Reititin on resetoitu kertaalleen,muuta en ole osannut tehdä. Linjat pätkii koko ajan,ja saan netin toimimaan useimmiten vain jakamalla netin kännystäni! Missä vika voi olla? Kaikki lamput palaa normaalisti reitittemessä,olen Sonera avustajan kanssa yrittänyt tutkia asiaa.. Alkaa mennä hermo! Voitteko auttaa?Pitäisikö reititin päivittää??

4 kommenttia

katroulla kirjoitti:
Mulla on TW-EA510 reititin ja tökkinyt tosi pahasti kuukauden päivät.


Laite tehdasasetuksille (kts. ohjekirja) ja sitten mahdollinen uusi firmware sisään. Tarkista Telewellin sivuilta päivitykset ja ohjeet. Jos ei ole erityisvaatimuksia, niin yleensä Telewellin modeemit toimivat hyvin oletusasetuksilla.
Hei katroulla

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää.
Hei, asiakasnumero nyt lisätty. Jospa ongelma löytyisi? Ei toimi edelleenkään..eilenä on kanavapaikka vaihdettu,on kokeiltu resetointia..kaikkea mahdollista. Mutta ei vaan toimi! Pitääkö ostaa uusi reititin?
Hei Katroulla,

Mikäli yhteyden kanssa on edelleen ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Vastaa