Tallennettua ohjelmaa ei voi katsoa.

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Terve, testailin tuossa pari päivää sitten asentamaani koti tv laitteita ja tallensin pari ohjelmaa. Kun rupesin katsomaan ohjelmia sitten myöhemmin niin saan ilmotuksen että.

käynnistämässäsi ohjelmassa on ongelma.
Yritä käynnistää ohjelma uudelleen. (OK)

jonka jälkeen

Yritit valita kanavan () jota ei ole kanavalistalla.

Toivottavasti homman saisi toimimaan, jotta ei tullut hankittua turhaan tätä systeemiä.

1 kommentti

Tämä on tänään jo toinen vastaava Koti TV:n verkkotallennuksen katsomiseen liittyvä ongelma, josta luen tältä palstalta. Jos tilanne on edelleen sama, kannataa asiasta tehdä varmuuden vuoksi vikailmoitus, koska toistaiseksi ei vielä ole tietoa mistä kyseinen virhe toiminnassa johtuu. Koti TV:n vikailmoituksen voit tehdä joko soittamalla 0206 90101 > 1 (näppäinvalikko) > 3 (Sonera TV) > 2 (Koti TV asiat) tai TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella.

Vastaa