Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
repojaan_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennetut ohjelmat katoaa (jälleen)

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
On tämä ihmeellistä, miten jo tallennetut ohjelmat katoaa itsestään. Tämä ei suinkaan ole ensimmäinen kerta ja pikkaisen pistää vihaksi, kun olisi tarkoitus katsella sellaisia ohjelmia, joita ei muuten ole ollut mahdollista katsoa. Tallennetut ohjelmat ovat viikon sisällä tallennettuja eli ei edes viikkoa vanhoja, mutta kaikki tallennukset ovat kadonneet! Mistä ihmeestä tämä johtuu? Ja onko tähän kenties tulossa parannusta? Toivoisin todellakin, että palveluun voisi luottaa. Tällä hetkellä luotto on tosin pientä. Mistä ihmeestä sitä maksaa, jos hommat ei toimi!!!! Silkkaa rahastusta moinen ja kyllä tällaisesta pitäisi jo jotain hyvitystä saada!!!
1 vastaus
Timo-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 213 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moikka repojaan!

Ohjelmaoppaan ja tallenteiden kanssa on ollut lähiaikoina tosiaan enemmänkin ongelmia. Nyt ne toivottavasti on saatu vihdoin kuntoon eikä tarvitse enää huolehtia kadonneista tallennuksista. Mikäli ongelmaa kuitenkin esiintyy niin kannattaa tehdä asiasta ihan vikailmoitus niin saadaan tilannetta tarkemmin tutkittua.

Voit tehdä vikailmoituksen joko soittamalla vikapalvelun numeroon 020690101 tai sonera.fi:n Omien Sivujen kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut