Tallennuksien käynnistämisessä ongelmia

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Meillä esiintyy Koti TV:ssä ongelmia tallennusten käynnistämisessä niin kovalevyltä kuin verkostakin. Usein ohjelma ei käynnisty, kun sen valitsee tallennuslistasta ja mitään ei tapahdu.

Joskus auttaa se, kun käy kokeilemassa toisella puolella käynnistämistä ohjelman eli jos on ensin kovalevytallennuksia selaamassa ja käynnistäminen ei onnistu, niin käy välissä verkkotallennuspuolella käynnistämässä jonkin ohjelman, keskeyttää sen, ja palaa takaisin kovalevytallennuksiin, niin ohjelma saattaa käynnistyä.

5 kommenttia

Tallennuksissa on tällä hetkellä yleistä vikaa, joka on tiedossa ja tutkinnassa. Tässäkin tapauksessa kannattaa tehdä vikailmoitus, jotta saadaan lisää tapauksia tutkintaan. Vikailmoituksen voi tehdä joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta. Palvelupyyntöön voi laittaa lisätietoja ongelman laadusta, miten ilmenee jne.
Tiedä olenko oikealla sivulla mutta, esim nauhoitettaessa esim. emmerdale, niin talletus loppuu eka mainoskatkoon. Vaikka ruutu näyttää 40 min. nauhoitetta. Miks. onks tähän joku kikka ???
samuliviivi kirjoitti:
Tiedä olenko oikealla sivulla mutta, esim nauhoitettaessa esim. emmerdale, niin talletus loppuu eka mainoskatkoon. Vaikka ruutu näyttää 40 min. nauhoitetta. Miks. onks tähän joku kikka ???


Onko kyseessä kuinka vanha tallennus? Vanhemmissa tallenteissa on todettu olevan vikaa, ja ongelmaa on korjattu syyskuun puolen välin jälkeen. Normaalitilanteessa tallennuksen pitäisi sisältää aina koko ohjelma mainoskatkoineen.
Tänään saatiin sonera kotitv, mutta tallennuksia käynnistettäessä tulee vain ilmotus, että tallennusta käynnistäessä tapahtui virhe, yritä uudelleen. Ja toisessa viestissä lukee, että kanavaa, jonka valitsit ei ole kanavaluettelossa. Ja sitten kun yritin mennä omille sivuille katsomaan josko ne tallennukset siellä toimisi, niin tunnukset, joilla aiemmin tänään otettiin kotitv käyttöön, eivät toimineet. Eli mistä mahtaa olla kyse, kun ei omille sivuille pääse kirjautumaan eikä tallennukset pelaa?
troubleshooting kirjoitti:
Tänään saatiin sonera kotitv, mutta tallennuksia käynnistettäessä tulee vain ilmotus, että tallennusta käynnistäessä tapahtui virhe, yritä uudelleen. Ja toisessa viestissä lukee, että kanavaa, jonka valitsit ei ole kanavaluettelossa. Ja sitten kun yritin mennä omille sivuille katsomaan josko ne tallennukset siellä toimisi, niin tunnukset, joilla aiemmin tänään otettiin kotitv käyttöön, eivät toimineet. Eli mistä mahtaa olla kyse, kun ei omille sivuille pääse kirjautumaan eikä tallennukset pelaa?


Koititko kirjautua omille sivuille Koti-TV -tunnuksilla vai laajakaistatunnuksilla? Omille sivuille täytyy aina kirjautua laajakaistatunnuksilla. Mikäli olet saanut laitteet ja toimitusvahvistukset 2.10, ja tallennukset / kanavat eivät toimi - kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun. Palvelussa on luultavasti jotain vikaa. Vikapalvelun numero on 0206 90101 (mpm/pvm), vaihtoehtoisesti voit myös jättää palvelupyynnön omien sivujen kautta (mikäli laajakaistan tunnukset toimivat).

Jos jätät asiakasnumeron palstan tietoihin, voin katsoa että liittymän perustiedot ovat ok.

Vastaa