Tallennuksien toisto ei ole onnistunut 16.12. alkaen

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Saan nyt jo toista päivää saman herjan kun yritän katsoa mitä tahansa tallentamaani ohjelmaa:
"Videontoistovirhe, Käynnistämässäsi ohjelmassa on ongelma. Yritä käynnistää ohjelma uudelleen." ja tuohon kun painaa OK niin herjaa että "Huomio! Yritit valita kanavan () jota ei löydy kanavalistalta".

Boxi on käynnistetty uudestaan useita kertoja ja virrat olleet myös pois välissä.

4 kommenttia

Hei paumiina,

Mikäli sinulla on Thomson tai Inteno palvelureititin käytössä, niin kokeile resetoida laitetta, painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Kun nettiyhteys palautuu, niin käytä digiboxista virtajohtoa irti.

Mikäli ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Ei auttanut resetointi, soitan käyttötukeen.
paumiina kirjoitti:
Saan nyt jo toista päivää saman herjan kun yritän katsoa mitä tahansa tallentamaani ohjelmaa:
"Videontoistovirhe, Käynnistämässäsi ohjelmassa on ongelma. Yritä käynnistää ohjelma uudelleen." ja tuohon kun painaa OK niin herjaa että "Huomio! Yritit valita kanavan () jota ei löydy kanavalistalta".

Boxi on käynnistetty uudestaan useita kertoja ja virrat olleet myös pois välissä.



Olisin katsonut 18.12.2013 äänitetyn ohjelman, mutta tulee tuo yllä mainittu virhe. Onko sille jotain tehdävissä? Muut tall. ohjelmat näkyy.
Hei Marhe,

Kokeilitko resetoida jo Inteno palvelureititintä? Eli paina laitteen reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan ja tämän jälkeen käynnistä laite vielä uudelleen.

Kun nettiyhteys on jälleen toiminnassa, niin käytä digiboxista vielä virtajohtoa irti.

Jos ongelma tämän jälkeen vielä jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Vastaa