Tallennusten katsominen ei toimi kunnolla.


Hei.
Sonera viihteellä tallennettujen ohjelmien katsominen tökkii. Kun ohjelmaa alkaa katsomaan niin kaikki pelaa, mutta jos pistää pausen päälle ja pitää sitä hetken niin se ei lähdekkään uudestaan päälle. Ei tottele kuin stop-komentoa ja sit nauhoitus alkaa aina alusta. Tämä on ärsyttävää....
Ja välillä jos haluaa lopettaa tallenteen katsomisen kokonaan ja jatkaa sitä myöhemmin, niin samoin se silloin alkaa suoraa alusta eikä tule vaihtoehtoa edellisen katselun lopusta.

Näkä ongelmat alkoivat viimeisen päivityksen jälkeen.

Olli

11 kommenttia

Täällä myös täysin sama ongelma.
Hei Nysse ja KooKoo,

Kokeilkaa palauttaa palvelureitittimen (Inteno DG301 / Thomson TG789) ja digiboxin tehdasasetukset. Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu edelleen, niin olkaa vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Moi.

En löydä koti-tv tunnareitani, että voisin palauttaa boxin tehdasasetuksiin, voitteko mahdollisesti lähettää ne minulle tekstarina?
Hei KooKoo,

Lähetimme tiedoissasi näkyvään yhteysnumeroon Viihdepalvelun käyttäjätunnuksen ja salasanan. Tulivathan ne perille?
Perille tuli tekstari, Kiitos Marko.
Palautin digiboxin tehdasasetukset ja nyt tallennuksien katsominen toimii taas normaalisti.

Kiitos avusta 🙂
Hei KooKoo,

Hieno juttu että lähti taas toimimaan.
Palautin digiboksiin tehdasasetukset ja homma pelas pari päivää hyvin. Nyt sama ongelma toistui.
Ei se voi olla niin että aina pitää palauttaa laitteet tehdasasetuksille että saa toimimaan.
Varsinkin modeemia ei moni halua palauttaa tehdasasetuksille kun silloin menee esim. kodin langattoman verkon laitteet sekaisin. Koska ainahan modeemista pitää tehdä omanlaisensa tarpeidensa mukaan. Ei se voi olla niista asetuksista kiinni ettei digiboksi toimi kunnolla.
Eihän tv:n kattominen liity mitenkään wlan toimintaan.
Olen edelleen sitä mieltä että jomman kumman laiteen päivitys on vihellinen, tai sit Soneralla on päivitety tallenteiden palvelimen ohjelmisto ja se ei toimi kunnolla....
Tallennusten katsominen tökkii täälläkin. Jokainen tallennus tökkii ja tätä on nyt kestetty jonkuu aikaa. Mistähän johtuu?
Hei Nysse,

Mikäli tuo ongelma uusiutuu usein, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Hei Termolukka,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Vastaa