Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Tomaatti4_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennusten säilymisaika

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Minkä takia tallennukset häviävät automaattisesti 90 päivän kuluttua tallennuspäivästä? Saako tätä ominaisuutta pois siten että tallennukset säilyvät pidempään? (ainakin Elisa viihteessä tallennetut ohjelmat säilyvät vuosia). Ja mitä hyötyä on edes 3000 tunnin tallennustilasta jos tallennettuja ohjelmia ei voi edes säilyttää yli 3 kk?
3 vastausta
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Tomaatti4!

Kiitos palautteestasi. Laitan ilmanmuuta toiveesi tallenteiden pidemmästä säilyvyydestä eteenpäin. Toivotaan parasta!
Tokihan meiltä löytyy myös tallentava digiboksi Viihde -asiakkaille. Sillä tallenteet säilyvät niin pitkään, kuin itse haluaa ja tallentaa voi myös maksukanavia. Tällä hetkellä tallentavasta digiboksista löytyy tarjous 159e (norm. 210,70e). Sellaisen voi kätevästi tilata vaikka maksuttomasta Myyntipalvelunumerostamme 0800 133133 (ark. 8-20, la 9-16.30).
Aurinkoista kevättä sinne 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olisikohan reilua kertoa asiakkaille, että tuon tallentavan boksin tilaaminen ja maksaminen EI ole normaali ostotapahtuma? Eli boksin omistussuhde ei siirry asiakkaalle. Ts. asiakas maksaa boksin vuokrauksesta ja joutuu palauttamaan sen aikanaan!

Minkä takia tämäkin asia on tehty näin epäselväksi? Miksi te sonera jatkuvasti yritätte sumuttaa asiakkaitanne?

Selvää suomenkieltä tästä asiasta ei teidän sivuilta/hinnastoista löydy. Hakemalla löysin tämän foorumilta vuodelta 2011:

Tällä hetkellä (tarjoukset muuttuvat aika ajoin) KotiTV:n tallentava digiboksi on tarjoushinnalla 159e (norm. 209e). Digiboksin omistusoikeus kuuluu Soneralle.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä nämä seikat selvennetään ilman muuta, jos/kun laitteen haluaa tilata. Missään nimessä ei haluta "sumuttaa" ketään 🙂
Laite tosiaan ei jää asiakkaalle, jos Sonera Viihteen irtisanoo. Eipä sillä sen jälkeen mitään tekisikään, sillä se toimii vain ja ainoastaan tässä kyseisessä Sonera Viihteessä, johon se on tilattu.
Etuina tähän Soneran omistukseen voisin mainita esim. täyden ja maksuttoman huollon/takuun, joka ei pääty asiakkuuden aikana. Eli, jos laitteet tai vaikka kaukosäädin rikkoutuu, se vaihdetaan uuteen maksutta, eikä takuuajoista tarvitse huolehtia.
Toiveissahan on tietysti piiiitkä asiakkuus Viihteen parissa, jolloin takuulla saa rahalleen vastinetta 🙂

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut