Tallenteen katsomisessa ongelmia

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Kun katson tallenetta ja pysäytän sen jatkaakseni kohta, jatkaminen ei onnistu. On keskeytettävä koko katsominen ja aloitettava uudelleen (tosin tässä voi jatkaa kohdassa 'Edellisen katslun loppu'). Onko vika kotona olevissa laitteissa vai siellä soneran puolella ?

3 kommenttia

Hei Lumikko,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme hiaman tarkistella asiaa.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
On lisätty.
Hei Lumikko,

Kokeile resetoida Thomson palvelureititin ja tämän jälkeen vielä digiboxi. Jos ongelma jatkuu senkin jälkeen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Thomson ohje.

Digiboxin ohje.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa