Tallenteen katsomisessa ongelmia
Kun katson tallenetta ja pysäytän sen jatkaakseni kohta, jatkaminen ei onnistu. On keskeytettävä koko katsominen ja aloitettava uudelleen (tosin tässä voi jatkaa kohdassa 'Edellisen katslun loppu'). Onko vika kotona olevissa laitteissa vai siellä soneran puolella ?
A
Hei Lumikko,
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme hiaman tarkistella asiaa.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme hiaman tarkistella asiaa.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
A
On lisätty.
A
Hei Lumikko,
Kokeile resetoida Thomson palvelureititin ja tämän jälkeen vielä digiboxi. Jos ongelma jatkuu senkin jälkeen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Thomson ohje.
Digiboxin ohje.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Kokeile resetoida Thomson palvelureititin ja tämän jälkeen vielä digiboxi. Jos ongelma jatkuu senkin jälkeen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Thomson ohje.
Digiboxin ohje.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.