Talletusten katselu

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

soneran digiboxiin pystyy tallentamaan ohjelmia. Kuitenkin, kun niitä on kerran alkanut katsomaan ja lopettanut kesken kaiken, niin enää uudestaan niitä ei pysty katsomaan. Mikä tässä voi olla vikana?

3 kommenttia

Hei Helena_88,

Kun yrität alkaa katsomaan tallennetta niin saatko jonkinlaisen virheilmoituksen?

Kokeile käynnistää laitteet uudelleen käyttämällä niistä virtajohtoa irti. Käynnistä Thomson ensimmäisenä ja odota että siihen tulee internet yhteys ja kytke sitten Motorola digiboxi.

Jos ongelma jatkuu, kokeile vielä resetoida Thomson painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Power valon pitäisi jäädä oranssina/punaisena palamaan. Käynnistä Thomson uudelleen jolloin power valo muuttuu vihreäksi.

Odota että nettiyhteys muodostuu ja käytä sitten vielä digiboxista virtajohtoa irti.

Jos tallenteiden kanssa on vieläkin ongelmaa niin voisit kokeilla vielä digiboxin resetoinnin. Ohje siihen löytyy sivuiltamme.

Jos vika kaikesta huolimatta jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Hei,

tuo ongelma on myös minulla ja kaikki toimenpiteet resetoinneista lähtien tehty (sekä digiboxi ja modeemi Thomson). Tekninen tuki ollut jo yhteydessä ja asiaa tutkitaan parhaillaan mistä johtuu. Kuva myös pätki, mutta se saatiin korjattua. Alkuun paketti toimi normaalisti pari kuukautta ja nyt sitten vuoden vaihteen jälkeen alkanut nikottelemaan.

Ongelma on todellakin tuo nauhoitusten katsominen kohdasta johon sen edellisen kerran pysäytit ja toinen vika on se, että kun palaat katsomasta jotain niin et välttämättä näe talletuksiasi ollenkaan.

Vika ollut jo tovin (enemmän kuin 2 pv) , mutta ei hyvitystä ilmeisesti laisinkaan.


Vaihtoehdoksi kohta jäämässä palvelun irtisanominen. En viitsi maksaa toimimattomasta palvelusta.
Hei kl66

Vikailmoituksesi on otettu käsittelyyn ja asiaa tutkitaan parhaillaan. Pätkimisongelmien tutkimisessa menee yleensä 5 vuorokautta, koska tilannetta pitää seurata korjausten jälkeen. Toivottavasti vika saadaan korjattua nopeasti!

Vastaa