Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Henkkaaa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Taloyhtiölaajakaista ja vakuusmaksu!?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Taloyhtiössämme on siis Soneran taloyhtiölaajakaista(valokuitu) jonka alhaisin nopeus kuuluu vuokraan. Rekisteröin itselleni Soneran sivuilla perusnopeuden (eli sen ilmaisen) ja en ottanut mitään muita lisäpalveluita.

Muutaman päivän päästä postissa tuli palvelusopimus ja sen mukana 100euron ennakkomaksu vaatimus!
Mitä tämä siis tarkoittaa? Miksi pyydetään ennakkomaksua laajakaistasta joka sisältyy vuokraani eli on siis täysin ilmainen? Eihän tässä ole kyse mistään luottokaupasta...

Kiitos vastauksista!
-Henri
1 vastaus
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Henkkaaa!

Tässä taitaa olla tallennusvirhe kyseessä. Ilmaisessa kaistassa ei tosiaan ennakkoa pitäisi tulla. Oletko yhteydessä Asiakaspalveluumme tavalla tai toisella (Facebook yksityisviesti, soitto 0200 17000, chat tai ajanvaraus) niin asia saadaan kyllä hoidettua.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut