Talven erikoistarjouspaketti jo tilattuun liittymään?


Hei tilasin soneralta liittymän maanantaina (iphone 4s + fiksunetti) ja vanha numero pitäisi siirtyä teille 14.12 klo 13.34. Nyt kuitenkin huomasin, että talven erikoistarjouspaketti olisi ollut paljon sopivampi itselleni. Onko tätä vielä mahdollista muuttaa?

18 kommenttia

Hei Inotti: Talvipaketti tarjous on voimassa ajalla 8.12.2011-31.1.2012, joten suosittelisin sinun tapauksessasi olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme mikäli asialle olisi tehtävissä jotain (olettaen, että teit tilauksesi tarjousajan ulkopuolella 5.12.2011).

Asiakaspalvelu
Soita 0200 17000 (mpm/pvm)
ma–pe klo 8–20
la 9–16.30

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Olen nyt jonottanut "asiakaspalveluunne" 1h ja 45min. Ja tietysti koko aika on maksullinen. Taitaa liittymä vaihtua heti sen auetessa telefinlandiin. Ei näillä hinnoilla ja palvelulla ole järkeä jäädä teille.
Miksi juuri Tele Finlandiin?

Tyytyväisimmät asiakkaat ovat... no enpä kerro. :)

Ei ainakaan Soneralla eikä DNA:lla.
Koska kytkypuhelin. Saunalahti on tosiaan näillä kokemuksilla ollut huomattavasti parempi eikä ole vaikeaa arvata mihin operaattoriin siirryn kunhan vuoden päästä tämä iphonen lukko aukeaa...

Korkeammat hinnat tosiaan kestäisin, mutta paskaa palvelua en.

Jonotin yhteensä 2h ja 2min kunnes puhelu katkaistiin. Mitä helvettiä? Ja turha väittää, että teillä on ollut vain viimeaikoina ruuhkaa. Keskustelupalstat kertovat totuuden, että tämä on ihan pidempiaikainen ongelma.
Joo, sivuilla väitetään että joku 40 % vastataan alle minuutin.

Itse kun olin Soneralla alkuvuodesta, niin sai jonotella TUNTITOLKULLA. Ja sitten asiakaspalveluun piti välillä soittaa useitakin kertoja, että asiaan saatiin jotain tehtyäkin. Irtisanominen hoidettiin kyllä hyvin Soneralla, odotin paljon pahempaa.
Maksoin tuosta ihanasta kahden tunnin musiikinkuuntelusta 10,98€ ja vielä saatanat katkaisivat puhelun. Onko siellä yksi ihminen vastaamassa niihin asiakaspalvelun puheluihin? Aivan ala-arvoista toimintaa!

Mielummin pureskelen lasinsirpaleita kuin soittaisin enää teidän asiakaspalveluunne.
Hei Inotti: Mikäli asiakaspalvelunumeromme on tilapäisesti ruuhkautunut, suosittelen käyttämään muita yhteydenottotapoja jotka löydät täältä.

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tilanteesi täältä käsin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Mikäli sinulla ei ole vielä asiakasnumeroa, lisääthän profiiliin liittymänumerosi ilman väliviivoja (esim. 0401234567).
Lisäsin tulevan liittymänumeroni profiiliini. Asiakasnumeroa en vielä tiedä.
Hei Inotti: Kiitos profiilitietojen täydentämisestä. Tilauksesi tarkistetaan ja sinulle tullaan vastaamaan seuraavana arkipäivänä 12.12.2011 maanantaina kun tapaus on käsitelty.
Kiitos nopeasta vastauksesta. Sain juuri tekstiviestinkin asiasta. Tuli vain tuon pitkän jonotusajan aikana paniikki, että mihinköhän sitä nyt on tullut sitouduttua seuraavaksi vuodeksi... Eiköhän se kuitenkin tästä. Toivottavasti liittymä ja puhelin sentään toimii niinkuin pitää. 🙂
Hei Inotti: Näin juuri, eiköhän kaikki loppujen lopuksi päädy hyvin. Nyt vain jatkamaan viikonlopun viettoa ja palaamme asiaan sitten maanantaina.
Minkä takia omilla sivuillani lukee "Laitteen kk-maksu: 38,00 €/kk" vaikka maksoin puhelimen kertamaksuna kokonaisuudessaan liikkeeseen? Maksukuitit on kyllä tallella. En kuitenkaan aio maksaa puhelimesta kahteen kertaan. 🙂
Moi inotti! Tarkistin liittymäsi tiedot sekä tämän hetkisen saldon. Laite on tosiaan maksettu kokonaisuudessaan, joten siitä ei luonnollisesti veloiteta enää tulevilla laskuilla. En osaa sanoa, miksi laitemaksu kuitenkin näkyy Omilla Sivuilla. Voi olla, että tiedot eivät ole vielä päivittyneet sinne oikein tai sitten kyseessä on jokin tekninen häikkä. Laitan tästä palautetta eteenpäin. Pääasia kuitenkin, että sinun ei tarvitse tästä murehtia, vaan asia on kunnossa. Mukavaa joulun odotusta!
Mitä hemmettiä? Peruutin nuo kamu-palvelut puhelimitse ennen koko liittymän avautumista ja tämän piti olla ilmaista. Tänään kuitenkin tuli viesti, että nyt ne ovat kytkeytyneet uudestaan päälle ja ilmeisesti joudun nyt sitten niistä maksamaan tuon koko kuukausimaksun?

Vaihdoin myös liittymän avautumispäivänä netin->fiksunetiksi ja nyt ilmeisesti joudun niistäkin maksamaan molemmista kuukausimaksun? :(

Kokeilin siirtää numeroni telefinlandille (halvempi hintataso ja rajaton netti), mutta tele finlandin sivu herjaa, että numeronsiirto soneralta ei onnistu. Miksi ei? Mitä minulle ei nyt ole kerrottu? Eikö nykyisellä lainsäädännöllä pitäisi olla mahdollista siirtää numeroaan vapaasti sopimuksen määräaikaisuudesta huolimatta? :/

P.S. En kaipaa vastauksia muilta kuin Soneran asiakaspalvelijoilta.
Hei Inotti:
Mitä hemmettiä? Peruutin nuo kamu-palvelut puhelimitse ennen koko liittymän avautumista ja tämän piti olla ilmaista. Tänään kuitenkin tuli viesti, että nyt ne ovat kytkeytyneet uudestaan päälle ja ilmeisesti joudun nyt sitten niistä maksamaan tuon koko kuukausimaksun?

- Tässä on varmasti sattunut jokin väärinkäsitys ja pahoittelut siitä. Palvelu on poistettu nyt liittymältäsi ja kuukausimaksu nollattu.

Vaihdoin myös liittymän avautumispäivänä netin->fiksunetiksi ja nyt ilmeisesti joudun niistäkin maksamaan molemmista kuukausimaksun? :(

- Käytössäsi on tällähetkellä Sonera Fiksunetti ja laskulle tulee vain Fiksunetin kuukausimaksu.

Kokeilin siirtää numeroni telefinlandille (halvempi hintataso ja rajaton netti), mutta tele finlandin sivu herjaa, että numeronsiirto soneralta ei onnistu. Miksi ei? Mitä minulle ei nyt ole kerrottu? Eikö nykyisellä lainsäädännöllä pitäisi olla mahdollista siirtää numeroaan vapaasti sopimuksen määräaikaisuudesta huolimatta? :/

- Numero on mahdollista siirtää toiselle operaattorille määräaikaisesta sopimuksesta huolimatta. Tällöin sinulta laskutetaan määräaikaiseen sopimukseen liittyvät laite- ja liittymän kuukausimaksut sopimuskauden loppuun asti. Suosittelisin olemaan yhteydessä Telefinlandin asiakaspalveluun tapauksen tiimoilta 0404123123 (mpm/pvm) ma - pe 9 - 18 ja la 10 - 15.
Luca kirjoitti:

Vaihdoin myös liittymän avautumispäivänä netin->fiksunetiksi ja nyt ilmeisesti joudun niistäkin maksamaan molemmista kuukausimaksun? :(

- Käytössäsi on tällähetkellä Sonera Fiksunetti ja laskulle tulee vain Fiksunetin kuukausimaksu.


Mistä sitten tämä "Kk- ja kytkentämaksut 27,79 euroa" muodostuu kun siinä ei pitäisi olla mitään muuta kuin tuo fiksunetti eli jotain 11,90 €/kk + kuukausimaksu jotain 1,99€/kk?
Hei Inotti: Saldotietojen päivittymisessä saattaa esiintyä pientä viivettä varsinkin, mikäli liittymän palveluihin on lähiaikoina tehty muutoksia.

- Liittymäsi saldotilanne kuukausimaksujen osalta on tällä hetkellä 13,89eur.
(sisältäen liittymän- ja Fiksunetin kuukausimaksut.)
Kiitos paljon! 🙂 Todella mukavaa, kun täällä keskustelupalstoilla vastataan kysymyksiin salaman nopeasti!

Vastaa