Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kestokuluttaja_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tammikuun Bonuskanava

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
"Tammikuun Bonuskanava on National Geographic Channel.
National Geographic Channel -kanavan kanavapaikka on Sonera Viihteessä 121"

Ei näy eikä kuulu. Ollaan jo menossa 5.1. Missäköhän vika?

Löytyikin 7.1 kanavapaikalta 212 HD-laatuisena.
7 vastausta
Matami-85_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Toteaisin tähän, että näin 7.1. 2014 ja meillä näkyy edelleenki joulukuun nelonen maailma eikä suinkaan tammikuun kanava... hääty ihan testata ku näkkiin ett toisela jo näkyis mitä pitääki mutt ei meillä kyll vielä(kään)!
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kestokuluttaja,

Hieno juttu että sait kanavan näkymään.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Matami-85,

Oliko kyseessä Viihdepalvelu vai Kaapeli-TV?

Jos kyseessä oli Viihdepalvelu, niin kokeile käynnistää digiboxi uudelleen käyttämällä siitä virtajohtoa irti.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Kestokuluttaja_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Käynnistin boksin järjestelmän asetuksista uudestaan, ehkäpä siksi tuli näkyviin kanavapaikalla 212, en ole ihan varma. Kyseessä minulla on Sonera Viihde.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kestokuluttaja,

Uudelleenkäynnistämisen yhteydessä digiboxi hakee käytössä olevat kanavat uudelleen, jolloin tuo kuukauden bonuskanava lähtee myös näkymään. Normaalisti kanavalistat päivittyvät automaattisesti, mutta tässä tapauksessa kanavalista ei ollut päivittynyt.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Matami-85_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ite tuos ny käytin sonera viihten boxista virran pois ja nyt näkyy mitä pitääki.. jäi vaan mietityttään ett kuinkahan pitkään ois saanu nelosen maailmaa katella jos ei ois virtaa käyttäny poies 😉
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Matami-85,

Hyvä homma että sait oikeat kanavat näkymään.

Näissä tapauksissa on vaikea arvioida kuinka kauan edellinen bonuskanava olisi näkynyt. Mahdollisesti seuraavaan uudelleenkäynnistymiseen saakka.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut