KatjaN kirjoitti: |
---|
Hei VanhaJaKiukkuinen !
Kun määräaikaisuus päättyy, astuu voimaan paketin normaalihinta. Emme siis hintaa nosta, vaan voimassaoleva alennettu 24kk:n pituinen tarjoushinta vain päättyy. Hinta voidaan aina tarkistaa sopimuksen päättymisen kynnyksellä, ja toki senkin jälkeen, jolloin uuden sopimuksen kautta hinta saadaan paljon normaalihintaa alemmaksi.
|
Kiitos vastauksestanne. Sanoilla leikkimistä, sanoisin. Asiakas maksaa yhteyksistään enemmän, joten asiakkaan näkökulmasta hinta nousee. Tästä kait voimme olla yhtä mieltä?
Ratkaisin asian omalta kohdaltani siten, että kärsin mieluummin korkeammasta hinnasta kuin sitoudun taas kahdeksi vuodeksi saman palveluntarjoajan leiriin. Nyt minulla on paremmat mahdollisuudet tarttua edulliseen tarjoukseen, jos sellainen tulee muualta. Sonera tuskin on alueelleni valokuitua vetämässä, joten sekin puolsi toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen tekemistä.
Hintaa olisi voinut kohtuullistaa vain tekemällä kahden vuoden sopimuksen. Muuta mahdollisuutta Sonera ei minulle antanut. Ei siis puhettakaan esim. vuoden mittaisesta sopimuksesta tms.
Sanoisin, että myyntitekniikkanne ja -politiikkanne ovat aika jyrkänlaisia - ota tai jätä.