Tärkeätä asiaa liittymästä.

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moikka,

otin kaksi vuotta sitten teiltä laajakaistaliittymän joka oli silloin tarjouksessa, ja se oli määräaikainen sopimus joka jatkuisi tasan kaksi vuotta. Nyt nämä kaksi vuotta on jo mennyt, onneksi, ja kirjauduin tarkistamaan että sopimus oikeasti on päättynyt. Mutta, yllätys yllätys, nyt siellä lukee että on JATKUVA. En ole MISSÄÄN vaiheessa MISSÄÄN todennut, että haluan jatkaa tätä liittymää. Oikeastaan yritin irtisanoa sitä jo kesällä koska olin muuttanut yhteen toisen ihmisen kanssa enkä tarvinnut sitä enää, mutta tietysti se ei käynyt. Joten nyt olen kohta puoli vuotta joutunut maksamaan turhaan tästä, enkä aio maksaa soneralle enää yhtään mitään. Olette luvatta jatkaneet liittymääni, joten pistäkää se poikki. Ja asiakaspalvelusta ei pääse läpi, ei soittamalla eikä aikaa varaamalla, niin sitä ei mulle tarvitse sanoa kahteen kertaan.

Ystävällisin terveisin Heidi

1 kommentti

Moi heidi_aha,
Määräaikaisuuden päätyttyä liittymä jatkaa toistaiseksi voimassaolevana, eli ei missään nimessä automaattisesti vain lopu. Liittymäsi on siis tällä hetkellä voimassa mutta siinä ei ole määräaikaista sopimusta, joten liittymän voi päättää normaalisti kahden viikon irtisanomisajalla.
Keskustelupalstan kautta tilauksia tai irtisanomisia ei voida tehdä, koska emme tätä kautta pysty satavarmasti henkilöllisyyttäsi tarkistamaan. Koeta vielä ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 020017000 tai käy lähimmällä Sonerapisteellä jotta asia saadaan etenemään.

Vastaa