Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Inka1245_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tarkennusta, pls!!

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Käytössäni on ollut Soneran laajakaista 1/2013 alkaen. Laskutuksen kanssa on ollut ongelmia heti alussa ja nyt haluaisin kunnon selvityksen laskujeni sisällöistä!! Ottaessani laajakaistan käyttöön kyseessä oli vuoden kestävä tarjous kiinteään hintaan 13,97. Aluksi minua laskutettiin liikaa ja liikamaksua tasoiteltiin neljännessä laskussa. Tasoitus ei oman laskutaitoni mukaan mennyt kuitenkaan oikein, joten haluan siihenkin tarkistuksen.

Vuoden tarjous sisältää oman käsitykseni mukaan 12 käyttökuukautta tarjoushinnalla, joten oletin saavani 12 laskua tarjoushinnalla. Olen kuitenkin saanut niitä vain 11, miksi?

Nyt vuonna 2014 kaikki saamani laskut ovat olleet eri summille. Onko siis niissä tasattu aikaisempia liikalaskutuksia vai mistä on ollut kyse? Jokainen tänä vuonna tullut lasku on ollut aikaisempaa suurempi, joten haluan siihenkin selitykse, kiitos.
1 vastaus
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Inka1245 !

Liittymässäsi on 24kk pituinen sopimus, jossa ensimmäisestä 12kk:sta veloitetaan 9,90€/kk ja sen jälkeen seuraavat 12kk hintaan 19,90€/kk.

Ensimmäisellä saamallasi laskulla on kahden kuukauden maksut, ja laskussa en näe virhettä. Toisella laskulla hinta on noussut 9,98€/kk yleisen ALV-korotuksen vuoksi. 1.1.2013 arvolisäveroon tuli 1€ korotus, joka vaikutti myös meillä hintoihin max. veronkorotuksen verran. Lisäksi Tietoturvasta on ollut veloitus tarjoushintana 3,99€/kk (ensimmäiset 2kk 0€ + 12kk -50%), normaalihinta 7,99€/kk.
Ensimmäiset 11 laskua ovat olleet tarjouksen mukaiset, ja laskuja olet siis saanut vain 11 koska ensimmäisellä laskulla oli 2kk maksut.

Hyvityksen olit saanut aiheettomista viivästyskoroista 5,12€ enkä senkään osalta virhettä näe.

Kun kampanjat päättyvät, niin se voi vaikuttaa laskun loppusummaan koska laajakaistassa on päivälaskutus. Tämänvuoksi kaksi viimeistä laskuasi ovat olleen erisuuruiset. Mutta viimeisimmän laskusi summa on se millä laskutus jatkuu määräaikaisuuden loppuun saakka.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu