Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jasso852_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tarvitsenko haravan radion kuunteluun

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Taloyhtiö meni vaihtamaan Welhon kaapelit Soneran hallintaan. Kyllähän tuo Tv ihan hyvin näkyy ja laajakaista toimii hyvin, mutta radio meni pilalle. Mahtaako tuolta kaapelista enää tulla ollenkaan radiokanavia vai yrittääkö radioni epätoivoisesti hakea maanpäällistä signaalia? Suhisee ja pihisee, löytää joitakin asemia, muttei niitä joita olen tottunut kuuntelemaan. Onko siis hankittava parvekkeelle oikein vanhan ajan harava?
5 vastausta
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Radiokanavia on mahdollista kuunnella kaapelin kautta. Voin selvittää kanavien taajuuksia tarkemmin, jos kerrot mistä paikkakunnasta kyse?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
jasso852_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Helsinki. Welhon kanavat kuuluivat aiemmin tutuilta taajuuksiltaan, mutta nyt Soneran mukana menivät sekaisin. Tv -lähetyksethän siirtyivät minulla puhelinpiuhaan, en ole kokeillut tuleeko tuolta tv -antennipistokkeestakaan mitään. Onko joku piuha mahdollisesti jätetty kytkemättä?
Lauren_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 372 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
lisäisitkö profiiliisi asiakasnumerosi/liittymänumerosi (ilman väliviivaa), jotta voisin tarkastaa tilanteen.
Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puh 0200 17000 (ark. klo 8-20, la 9-16.30).

Tässä tiedossamme oleva Helsingin alueen radiokanavalistaus:

HELSINKI RADIO SPUTNIK 106.900
HELSINKI SPUTNIK 106.900
HELSINKI RADIO HELSINKI 88.600
HELSINKI RADIO HELSINKI 88.600
HELSINKI JOULURADIO 2011 102.400
HELSINKI RADIO AALTO 90.000
HELSINKI RADIO ROCK 94.900
HELSINKI BASSORADIO 102.800
HELSINKI BASSO 102.400
HELSINKI KIEKKORADIO 93.600
HELSINKI KIEKKORADIO 93.600
HELSINKI SPIN FM 107.900
HELSINKI RONDO FM 92.900
HELSINKI RONDO FM 92.900
HELSINKI RADIO AALTO 90.000
HELSINKI RADIO ROCK 94.900
HELSINKI SUN HELSINKI 102.800
HELSINKI NRJ 96.800
HELSINKI LÄHIRADIO 100.300
HELSINKI MONIKULTTUURI 105.500
HELSINKI THE VOICE 104.600
HELSINKI RADIO DEI 89.000
HELSINKI RADIO DEI 89.000
HELSINKI METRORADIO 100.000
HELSINKI GROOVE FM 91.100
HELSINKI METRO FM 95.200
HELSINKI SUOMIPOP 98.100
HELSINKI GROOVE FM 91.100
HELSINKI METRO FM 95.200
HELSINKI SUOMIPOP 98.100
HELSINKI THE VOICE 104.600
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jasso852_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sain asennettua kuunteluun kelpaavaksi Radio Helsingin, kanavaa en uskalla vaihtaa, koskapa sen saaminen justiinsa kohdalleen on sangen vaikeaa. Käytätte näemmä samoja taajuuksia kuin on maanpäällisessä verkossa. Vähän samaa teki Welho, jos antennijohto ei ollut hyvin kiinni, haki siihen kaapelikanavan päälle maanpäällistä kohinaa.
Netti kun meni alas eräänä iltana, enkä ymmärtänyt reititintä resetoida, kokeilin vanhalla digiboksillani, tulisiko tuolta antennipistokkeesta lähetystä. Ei tullut, ilmeisesti saan vain puhelinpistokkeesta tv-kuvaa. Nyt olemme junailleet niin, ettemme yritäkään katsoa televisiota ns livenä, vaan ohjelmoimme haluamamme ja katsomme tallennuksia! Tämä siis syystä, että kerran illassa yhteys napsahtaa poikki ja joko Motorola tai ehkä myöskin Thomson on resetoitava. Jos ohjelma olisi kesken, menettäisimme operaatioon kuluvan ajan. Nettitallennukseen voimme palata operaation jälkeen.
Kovinpa tuntuu hankalalta tämä, paluulta aikaan, jolloin antennia käänneltiin lumisateen aikana...
Ensimmäinen laskukin tuli juuri. Jostain ilmestynyt sinne "toimitusmaksu" 29e. Eipähän myyntimiehenne tullut moista maininneeksi!
Nettiyhteys sentään toimii luvatusti, 100 megaiselle lupasitte ainakin 50 megaa. Pari kertaa olen mitannut alle tuon 50, mutta jo seuraavalla mittauksella mennyt yli. Ei toki kertaakaan yli 80...
No tästähän emme irtipääse kuin muuttamalla, taloyhtiön hallituksen jäsenille en enää päivää sano.
PS lisäsin tuon asiakasnumeroni laskun saatuani.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
jasso852: Ikävä kuulla liittymäongelmistasi. Jos KotiTV -palvelun tai liittymän nopeuden kanssa on ongelmia, kannattaa niistä ilmoittaa meille, jotta pääsemme asiaa tutkimaan. Vikailmoituksen voi tehdä palvelupyyntölomakkeella Omien Sivujen kautta tai soittamalla Tekniseen Asiakaspalveluumme puh. 0206 90101.
Pahoittelut, ettei KotiTV -toimitusmaksua (29e) mainittu myyntitilanteessa. Asiasta toki pitäisi aina mainita asiakkaalle. Maksusta kerrotaan toimitusvahvistuksessa, joka on lähetetty sähköpostiisi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera