TILAAMASI TUOTTEET JA PALVELUT:
**************************************************
Sonera Viihdepaketti, johon kuuluvat Kodin Laajakaista ja Sonera Viihde
Laajakaistan tyyppi: Laajakaista ADSL / ADSL
Laajakaistan nopeus: ADSL24M
Laajakaistan Liittymänumero: 333-1009577
Sopimuksen voimassaoloaika:
24kk:n määräaikainen sopimus, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.
Tilaus tehty puhelimitse yli viikko sitten. Tänään tulee TEKSTIVIESTI, jossa ilmoitetaan, ettei laajakaistaa voidakaan toimittaa, "sori". Saatavuushakunne näyttää osoitteeseen vieläkin tarjoavan ADSL:ää. Kirjekyyhkyilläkös bittejä siirretään ensi kuussa, kun edellinen operaattori irtisanomiseni mukaisesti yhteyden katkaisee? Samoin perheen plustv-tilaus on katkolla, kun Viihde-paketin mukana piti tulla kanavia vaikka kuinka paljon. Olisi joku edes voinut soittaa ja kysyä, että miten tilanteessa edetään eikä jäädä odottamaan asiakkaan yhteydenottoa...
A
Hei jlepa,
Aluksi nöyrimmät pahoitteluni toimituksen kanssa johtuvista ongelmista, jätin sinulle kiireellisen soittopyynnön laajakaistapuolen asiakaspalveluun, sinuun otetaan pikimmiten yhteyttä puhelimitse ja katsotaan homma kuntoon.
Aluksi nöyrimmät pahoitteluni toimituksen kanssa johtuvista ongelmista, jätin sinulle kiireellisen soittopyynnön laajakaistapuolen asiakaspalveluun, sinuun otetaan pikimmiten yhteyttä puhelimitse ja katsotaan homma kuntoon.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.