Teittepä reilut

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

TILAAMASI TUOTTEET JA PALVELUT:
**************************************************
Sonera Viihdepaketti, johon kuuluvat Kodin Laajakaista ja Sonera Viihde
Laajakaistan tyyppi: Laajakaista ADSL / ADSL
Laajakaistan nopeus: ADSL24M

Laajakaistan Liittymänumero: 333-1009577

Sopimuksen voimassaoloaika:
24kk:n määräaikainen sopimus, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.

Tilaus tehty puhelimitse yli viikko sitten. Tänään tulee TEKSTIVIESTI, jossa ilmoitetaan, ettei laajakaistaa voidakaan toimittaa, "sori". Saatavuushakunne näyttää osoitteeseen vieläkin tarjoavan ADSL:ää. Kirjekyyhkyilläkös bittejä siirretään ensi kuussa, kun edellinen operaattori irtisanomiseni mukaisesti yhteyden katkaisee? Samoin perheen plustv-tilaus on katkolla, kun Viihde-paketin mukana piti tulla kanavia vaikka kuinka paljon. Olisi joku edes voinut soittaa ja kysyä, että miten tilanteessa edetään eikä jäädä odottamaan asiakkaan yhteydenottoa...

1 kommentti

Hei jlepa,

Aluksi nöyrimmät pahoitteluni toimituksen kanssa johtuvista ongelmista, jätin sinulle kiireellisen soittopyynnön laajakaistapuolen asiakaspalveluun, sinuun otetaan pikimmiten yhteyttä puhelimitse ja katsotaan homma kuntoon.

Vastaa