Tekninen ongelmatilanne Espoossa

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Laajakaistayhteys katkesi viime yönä vähän puolenyön jälkeen. Se on edelleen poikki tätä kirjoitettaessa. Yritin soittaa asiakaspalveluun ja sain vastaani tutun automaatin joka kuittasi soittoni tietämällä että vikaa on ja sitä korjataan. Olisin kuitenkin halunnut tietää, mikä on vikana ja kauanko korjauksen arvellaan kestävän. Onneksi minulla on puhelimessa (toisen operaattorin) nettiyhteys ja pääsin Soneran häiriötiedotteita lukemaan. Tiedotteessa sanotaan että vika alkoi tänä aamuna klo 8. Minulla kuitenkin jo yöllä. Onkohan siis useita vikoja? Mistä tiedän että juuri kyseinen vika on katkaissut minun laajakaistani? Mistä tiedän että ilmoittamani vika on oikeasti työn alla? Ettei ilmoitustani vain kuitattu sillä, että kun Espoossa on vikaa, tämäkin varmaan kuuluu siihen.

1 kommentti

Hei Annami,

Olihan yhteys jo lähtenyt toimimaan?

Häiriötiedoitteiden vikojen alkamisaika ei välttämättä aina vastaa tarkalleen vian oikeaa alkamisaikaa. Tarkkaa aikaa meillä ei aina ole välttämättä tiedossa.

Vikailmoitusta ei liitetä verkkovikaan, ellei voida olla varmoja että vika johtuu kyseisestä viasta.

Vastaa