Teknisen vian ratkaisu ja yhteydenpito avoimesta vikailmosta

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Olen jättänyt toimimattomasta ja myöhemmin pätkivästä yhteydestä vikailmoituksen kolmisen päivää sitten. On buutattu ja resetoitu modeemi sekä käyty vaihtamassa VCI Zyxelin modeemista 100 -> 30 Helpsonin ohjeiden mukaan. Yhteys on pätkinyt tasaisesti arviolta 3 min päällä, yhden minuutin poikki.
Vikaa mitä ilmeisemmin tutkitaan teknikon toimesta, toistaiseksi tuloksetta. Laitoin kuitenkin viimeisenä resurssinä edellisen palveluntarjoajan modeemin Soneran toimittaman Zyxelin tilalle, ja yhteys toimii kun juna.

Miten kummassa saan peruttua vikailmoituksen ja ohjeet kuinka voin vaihtaa viallisen Zyxelin uuteen? Sähköinen yhteydenotto omien sivujen kautta on pois käytöstä!

1 kommentti

Hei kirsinev,

Olit ollut vikapalveluumme jo yhteydessä ja asia oli ilmeisesti saatu hoidettua?

Vastaa