Thomson 789+usb muisti+mac os

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Tuli ongelmia saada liitettyä ulkoinen kovalevy tai usb muisti thomsoniin. Tikun laitoin modeemin usb porttiin(fat32). Thomsonin asetuksista tikku/kovo löytyy, mutta en pääse koneella tietoihin käsiksi. Olen macissä koittanut siirtyä palvelimelle esim ftp://ip-osoite, mutta siten kysyy salasanaa mitä en ole kyllä keksinyt. Pitäisikö finderistä päästä myös suoraan thomsonin kuvaketta klikkaamalla tiedostoihin? Kuvaketta klikatessa lukee muistaakseni ei yhteyttä palvelimeen. Tikun kun laittaa suoraan koneeseen kiinni, niin kyllä toimii normaalisti eli alustus muoto on kaiketi oikea?

8 kommenttia

Hei markusrei

Thomson TG789vn -laitteen usb tukee juuri FAT32 tiedostojärjestelmään alustettuja kiintelevyjä. Laitteen manuaalista sivulta 51 löytyi asiaan liittyen lisätietoa.

Oletko tutustunut aiheeseen seuraavista ketjuista ?:
viewtopic.php?f=104&t=11944
viewtopic.php?f=104&t=8790&start=30
viewtopic.php?f=72&t=11411
Homma tulikin kuntoon, kun tuli uudet päivitykset modeemiin.

Tai sitten ei ainakaan kunnolla

Pääsi vähän eteen päin, muttei vieläkään kyllä täydellisesti toimi fat 32 usb kovo thomasonin kanssa. Välillä levy löytyy, mutta kun kone menee lepotilaan ja palaa takaisin, niin levy/thomason kuvake on finderista kadonnut. Olen kokeillut asetuksista laitella rukseja upnp ja ftp ja ottanut managed partions täppiä pois ja päälle? Nyt kun tässä samalla koitan saada levyä näkymään, niin ei näytä onnistuvan oli ruksit sitten missä vaan? Kun puhutaan ohjeen sivulla 51, niin mistä sen ohjeen löytää? Koskaan ei ole laitteen mukana mitään tullut ja sitä on kyllä kaipaillut?
Terve

Täällä sama vika. Perehdytty edellä olleisiin keskusteluihin ja ei ole ohjeet auttaneet.
Levy toimii suoraan koneeseen kytkettynä ja network fi serverinä yrittänyt yhdistää.
Finderila yrittäessä yhdistää palvelimelle, niin vastauksena sama kuin muillakin eli versiota ei tueta.
Toivottavasti päivitys auttaisi, nykyinen versio on 8.C.H.2
Hei Vairi

Lisäätkö liittymätunnuksen asiakasnumero kenttääsi ilman väliviivaa (-) esim. 356123456. Kokeillaan sitten tehdä tuo päivitys jos auttaisi asiaan.
Asiakasnumero korjattu
Hei Vairi

Jostain syystä päivitys ei nyt oikein meinaa onnistua. Voisitko palauttaa modeemin tehdasasetuksille pitämällä laitteen reset-näppäintä pohjassa 30s ajan. Kokeillaan sitten päivitystä vielä uudestaan.
Antti- kirjoitti:
Hei Vairi

Jostain syystä päivitys ei nyt oikein meinaa onnistua. Voisitko palauttaa modeemin tehdasasetuksille pitämällä laitteen reset-näppäintä pohjassa 30s ajan. Kokeillaan sitten päivitystä vielä uudestaan.


Voisiko tätä päivittämistä yrittää uudelleen. Viimeksi oli kyllä asetukset resetoitu teidän toimesta, mutta päivitystä ei ollut asennettu. Ongelma ei ole vieläkään poistunut.
Hei Vairi,

Tein tuosta modeemisi päivityksestä pyynnön eteenpäin!

Vastaa