Thomson TG789 modeemin muuntaja "vinkuu"

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 105 katselukertaa

Terve,

Onkohan muilla ko. modeemin omistajilla samanlaista ongelmaa? Modeemin muuntaja pitää korkeaa ääntä, tuommoista vinkumista tai sirittämistä. Ääni loppuu kun muuntajan irrottaa seinästä. Monet laitteet ilmeisesti pitävät tuota ääntä mutta taajuudella jossa sitä ei kuule. Nyt tuo vinkuminen kuuluu selvästi ja alkaa pikkuhiljaa ottamaan pattiin. Onkohan mallivika vai onko tuo oma kappale vain susi?

7 kommenttia

Hei Yanne

Mikäli muuntaja pitää outoa ääntä niin ole yhteydessä vikapalveluumme.Mikäli jätät asiasta palvelupyynnön niin kuvaile lisätietokenttään ongelma mahdollisimman tarkasti.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vinkuu täälläkin, on vinkunut jo jonkin aikaa, mutta nyt on ehkä pahentunut. Oma pää hajoaa ihan kohta ja naapurin lapsetkin jo pelkäävät heinäsirkkoja. Paikallisessa kivijalkaliikkeessä neuvottiin soittamaan vikapalveluun, jotta testaavat yhteyden ":D", eipä siinä yhteydessä mitään vikaa ole, vaan muuntajassa.

Netin kautta palvelupyyntö on vähintäänkin sekava tehdä, eikä puhelimella pääse puhumaan kuin automaatille ja se ei oikein ymmärrä kun yrittää vikaa selittää.
Hei Furior1

Voit käyttää aikaisemmassa vastauksessani antamaani palvelupyyntölomakkeen linkkiä. Kirjaudu sisään omien sivujen tunnuksella.

Kun olet vikalomakkeella tee seuraavat valinnat:

Vikailmoituksen aloitussivu: (Sivu 1) Valitse "Aloita".
Tuotteen valinta: (Sivu 2)) Valitse "Laajakaista ADSL / Laajakaista Valokuitu - ADSL" ja paina "Seuraava", niin siirryt vikalomakkeen täyttöön.
Sivu 1: Valitse tämän jälkeen taas "Aloita".
Sivu 2: Valitse seuraaviin kohtiin "Thomson", kirjoita modeemin mallinumero, vian tyypiksi voit jättää valinnan "Yhteys ei toimi lainkaan" ja valitse sitten "Seuraava"
Sivu 3: Seuraavalla sivulla valitse seuraavat valinnat kysymyksiin: "Yhteyttä ei ole kokeiltu toisella tietokoneella", "ei" ja valitse sitten "Seuraava".
Sivu 4: Kysymykseen "Oletko käynnistänyt modeemin ja muut laitteet uudelleen?", vastaa "Kyllä". Ja valitse taas "Seuraava".
Sivu 5: Seuraavalla sivulla valitse "Kyllä" ja sitten "Seuraava". Paina tämän jälkeen uudelleen "Seuraava".
Sivu 6: Kun seuraavat kysymykset ilmestyvät niin valitse vastauksiksi "ei" ja "0-2 m". Tämän jälkeen valitse "Seuraava".
Sivu 7: Valitse seuraavaan kysymykseen "ei" ja valitse "Seuraava".
Sivu 8: Seuraaviin kysymyksiin valitse "Kyllä" ja "Kyllä". Valitse jälleen "Seuraava".
Sivu 9: Nyt tulet viimeiselle sivulle. Sivulla on lisätietokenttä. Täytä tähän tarkka kuvaus ongelmastasi.

Täytä myös yhteystietosi jotta voimme olla sinuun yhteydessä.

Kun olet täyttänyt kaikki kentät niin paina lähetä.

Kun olet lähettänyt ilmoituksen niin vikailmoitus ohjautuu vikapalvelun käsiteltäväksi ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian ongelman ratkaisemiseksi.
Kiitos Marko- yksityiskohtaisesta selvityksestä. Kyllä onkin helpoksi tehty viestin lähettäminen vikapalveluun 😛
Täällä vinkuu myös, jätin juuri palvelupyynnön aiempien ohjeiden mukaisesti. Onko kyseinen ongelma saatu muissa tapauksissa korjattua?
Sain modeemin tänään ja tunnin käytön jälkeen en enään kestänyt vinkumista!
Oli pakko ottaa vanha modeemi takaisin käyttöön!
Ei tuota voi käyttää sisätiloissa!!!!
Hei Paatsa,

Olethan vikapalveluumme yhteydessä. Jos käytät palvelupyyntöä, niin kerro lisätietokentässä että kyse on Thomsonin vinkuvasta muuntajasta.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa