Thomson TG789VN ongelmia

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei, meillä on käytössä sonera viihdepalvelu ja Thomson TG789VN - palvelureititin.

Viime aikoina netti on ollut hitaampi kuin tavallisesti, ja yhteys katkeaa joskus jopa useasti päivässä.
Yhteys korjautuu katkeamisen jälkeen ainoastaan käynnistämällä reititin uudelleen.

Olisiko mahdollista saada esim. Firmware päivitys? Nykyinen versio on 8.C.H.2
Vai onko kyse jostakin suuremmasta ongelmasta reitittimen kanssa?

Kiitos etukäteen

5 kommenttia

Hei Kenwer55,

Minkälaisia yhteysnopeuksia saat mitattua kaapelin ylitse modeemista? Meillepäin nopeus näyttäisi olevan n. 19mbit joten sen osalta pitäisi asian olla kunnossa. Käytätkö yhteyttä mahdollisesti langattoman yhteyden ylitse? Jos käytät yhteyttä langattomasti, voi pätkiminen liittyä siihen. Suosittelisin testausta vielä tuon verkkokaapelin kanssa. Onko Viihdepalvelussa ollut ongelmia?

Voidaan tuo päivityspyyntö laittaa ilmanmuuta eteenpäin mutta jos ongelmat jatkuu niin suosittelen laittamaan meillepäin uudestaan viestiä. Ainakaan tällä hetkellä ongelmaa ei näyttäisi reitittimessä olevan.
Wlan ei toimi minullakaan. Kun pöytäkone joka on piuhalla kiinni modeemissa laitetaan nettiin niin wlan lakkaa toimimasta läppäreistä. Ollaan resetoitu modeemi ja laitoin firmwaren päivityspyynnön, mutta epäilen että se auttaisi vai onko tietoa?
Hei puliukko,

Tein tuon päivityspyynnön joten seuraa onko siitä apua ongelmaan. Jos vika jatkuu niin suosittelisin ottamaan vielä tännepäin tai suoraan vikapalveluun yhteyttä!
Joo tuli viesti että reitittimen ohjelmisto on päivitetty ja läppäreissä wlan alkoi heti pelittämään. Kiitos ja vinkkinä muillekin joilla on wlan ongelmia niin mulla ainakin ongelma ratkesi heti.
Moi puliukko!

Hyvä homma, että lähti toimimaan!

Vastaa