Thomson TG789vn Firmwaren päivitys.


Nykyinen versio 8.8.B.A tietääkseni erittäin vanha.

Saisiko päivitystä? Kiitos!

42 kommenttia

Hei, minunkin purkkini kaipaa päivitystä.
Hei Olotila,

Pyyntöä laitettu eteenpäin.
Yhteys alkoi 18.5 poikkeilemaan tunnin välein pariksi minuutiksi. Lienekkö uusi Firmware päivitys auttaisi kun kaikki muu on jo testattu. Nykyinen firmis versioni on 8.C.H.2, jos löytyy uudempi niin olisiko mahdollista saada?
Hei PaulM,

Päivityspyyntö laitettu eteenpäin. Voi kuitenkin olla että tuo ei pätkimiseen auta. Ohjelmiston päivitys pitäisi olla viimeistään huomiseen mennessä tehty.

Jos ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Moikka
Mulla on pitkääkään käytössä tuo TG789vn, jossa on ohjelmistoversio 8.C.H.2.

Ohkohan tähän saatavilla päivitystä ?
Hei SeniorPC,

Löytyy tuoreempi ohjelmistoversio laitteellesi! Tein päivityspyynnön tästä ja saat kuittauksen txt-viestillä kun asia on kunnossa!
Hienoa.
Kiitos.
Saisiko tänne myös päivitystä. Näyttäs olevan 8.8.B.A firmis mulla nyt.
Hei Thomsonite,

Laitoin päivityspyynnön eteenpäin! Pidä modeemi päällä niin ilmoittelemme tekstiviestillä, kun laite on päivitetty.
Moro, saisiko päivitystä myös tänne. Kiitos.
Moi kainuant!

Pidä modeemi päällä, saat viestin kun päivitys on tehty.
Löytyykö mulle päivitystä?
Hei puliukko,

Laittelin päivityspyynnön eteenpäin niin tarkistellaan tarvitseeko Thomsonisi päivitystä!
Moi,

Tarvisi tuo Firmware päivitellä, kun ei tunnu pätkiminen lähteä tavallisilla keinoilla.
Emäntä ilmeisesti teki jo vikailmoituksen (numero: 333-475670) lauantaina, eikä ole vielä kuulunut asiasta mitään.


-Risto
Moro Meltyman!

Näytti olevan vielä vikailmoitus tutkinnassa. Laitoin vikailmoituksen käsittelijälle viestiä että päivittää sinu modeemin.
Tännekkin suuntaan kelpaisi firmiksen päivitys.
juhol kirjoitti:
Tännekkin suuntaan kelpaisi firmiksen päivitys.

Moi juhol! Laitoin päivityksestä työpyynnön menemään. Saat tekstarilla kuittauksen, kun uusin firmis Thomsonissa.

Vastaa