Thomson TG789vn modeemi ei toimi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi!

Siitä on nyt kaksi viikkoa kun sain vahvistusviestin että laajakaista-liittymäni on kytketty. En ole kuitenkaan pässyt vielä kertaakaan nettiin sen kanssa. Olen koittanut kahta eri modeemia, kahdessa eri pistorasiassa, ja kome eri puhelinkaapelia, joten jotain hämminkiä tässä on. Molemmilla modeemeilla sama ongelma, saan kyllä yhteyttä itse modeemiin, mutta en internettiin. Eilen aamulla asunnossani kävi empowerin asentaja, ja hänen mukaan kaikki pitäisi olla kunnossa. Mutta kun yhteys ei vieläkään toimi, hänen mukaan ainoat mahdollisuudet ovat, että molemmat modeemit ovat joko rikki tai niissä on väärät asetukset. Tämä kuulostaa kuitenkin mielestäni epätodennäköiseltä, sillä olen saanut molemmat modeemit teiltä, joista toinen on aivan uusi ja toinen taas toimi moitteettomasti vanhassa osoitteessa..
Mitä teen?

3 kommenttia

Hei andy

Tarkistin tietosi ja sinulle on ilmeisesti 8/1 ADSL yhteys? Modeemi näkyy linjalla, mutta se ei saa IP-osoitetta. Tämä viittaa vääriin asetuksiin. Apua modeemin asetusten määrittelyyn löydät täältä. Varsinkin VPI- ja VCI-arvot kannattaa tarkistaa.

Thomson TG789 on tarkoitettu käytettäväksi KotiTV palvelussa. Thomson ei siis toimi sinun liittymässäsi. Laite on toimitettu teille virheellisesti. Pahoitelut tästä. Voit palauttaa modeemin postitse meidän tukkuun.

Tässä tukun yhteystiedot:
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Mukaan omat yhteystiedot.
Okei, no mut mites tämä nyt tästä jatkuu? Lähetän teille sen modeemin takaisin, mutta saanko teiltä toisen modeemin? minulle sanottiin kyllä muuttoilmoituksen yhteydessä että tämä thomsonin modeemi pitäisi toimia myöskin uudessa liittymässä, siksi ihmettelin miksi sain teiltä uuden samanlaisen..
Ja entäs lasku? Ei kauheasti tee mieli maksaa tästä ajanjaksosta jolloin yhteys ei ole toiminut, sillä virhe on kuitenkin aika selvästi tapahtunut teillä..
Hei andy

Valitettavasti olet saanut virheellistä tietoa Thomsonin suhteen. Jos modeemi on toimitettu uuden tilauksen yhteydessä, kannattaa sinun ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme 0200 17000, ma-pe 8-20, la 9-16:30. Modeemi saadaan vaihdettua toiseen tätä kautta. Lasku asioista voi kysellä myös Asiakaspalvelusta.

Vastaa