Thomson TG789vn ongelma

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Sain uuden reitittimen tulevaan laajakaistan muuttoon liittyen. Lähetetty päätelaite on Thomson TG789vn. Ongelmana on kuitenkin se, ettei laite yhdistä Internetiin. Laitteen etupaneelin Broadband-valo palaa, mutta Internet-valo ei. Selaimella saa avattua laitteen hallintasivut. Sivuilta löytyy seuraavanlainen näkymä: https://www.dropbox.com/s/jg6ubnuwc4zglc7/Thomson.pdf Mistä ongelma johtuu? Laitteen resetointi ja tehdasasetusten palauttaminen ei ole auttanut tilanteeseen. Edellisellä reitittimellä nettiyhteys toimii normaalisti.

5 kommenttia

Hei Sluiba89

Thomson ei toimi nykyisessä liittymässäsi, koska verkon asetukset ovat erit. Eli käytä nykyistä modeemisia normaalisti ja kytke Thomson vasta uudessa osoitteessa käyttöön. Uudessa osoitteessa Thomsonin pitäisi toimia!
Meillä on vastaavassa laitteessa ongelmana että nettiyhteys katkeilee useitakertoja päivässä (10-30 kertaa) talven toimi hyvin mut nyt alkukesästa rupesi pätkimään yhteys ja tietokoneen vianmääritys näyttää että vika olisi verkossa mutta epäilen että voisikohan vika olla thomsonin firmwaressa nykyinen versio on 8.8.B.A viimekesänä oli sama juttu silloin kävi asentaja tuolla TALOYHTIÖN JAKOMOSSA . TYMPÄSEE KUN ON TUOKI NETTI TV ja lähetys pätkii jatkuvasti
Hei Salme,

Laitamme sinulle ohjelmistopäivitystä tulemaan hetken kuluttua. Jos ongelma ei kuitenkaan poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Kiitos soneran väelle ongelma korjaantui modeemin vaihdolla uuteen. nyt netti toiminut jo toistaviikkoa ilman yhtäkään katkeamista.
Hei Salme

Hienoa kuulla että ongelmasi saatiin korjattua! Välitän kiitoksesi tasapuolisesti eteenpäin 🙂

Vastaa