Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sluiba89_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Thomson TG789vn ongelma

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sain uuden reitittimen tulevaan laajakaistan muuttoon liittyen. Lähetetty päätelaite on Thomson TG789vn. Ongelmana on kuitenkin se, ettei laite yhdistä Internetiin. Laitteen etupaneelin Broadband-valo palaa, mutta Internet-valo ei. Selaimella saa avattua laitteen hallintasivut. Sivuilta löytyy seuraavanlainen näkymä: https://www.dropbox.com/s/jg6ubnuwc4zglc7/Thomson.pdf Mistä ongelma johtuu? Laitteen resetointi ja tehdasasetusten palauttaminen ei ole auttanut tilanteeseen. Edellisellä reitittimellä nettiyhteys toimii normaalisti.
5 vastausta
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sluiba89

Thomson ei toimi nykyisessä liittymässäsi, koska verkon asetukset ovat erit. Eli käytä nykyistä modeemisia normaalisti ja kytke Thomson vasta uudessa osoitteessa käyttöön. Uudessa osoitteessa Thomsonin pitäisi toimia!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Salme_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Meillä on vastaavassa laitteessa ongelmana että nettiyhteys katkeilee useitakertoja päivässä (10-30 kertaa) talven toimi hyvin mut nyt alkukesästa rupesi pätkimään yhteys ja tietokoneen vianmääritys näyttää että vika olisi verkossa mutta epäilen että voisikohan vika olla thomsonin firmwaressa nykyinen versio on 8.8.B.A viimekesänä oli sama juttu silloin kävi asentaja tuolla TALOYHTIÖN JAKOMOSSA . TYMPÄSEE KUN ON TUOKI NETTI TV ja lähetys pätkii jatkuvasti
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Salme,

Laitamme sinulle ohjelmistopäivitystä tulemaan hetken kuluttua. Jos ongelma ei kuitenkaan poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Salme_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos soneran väelle ongelma korjaantui modeemin vaihdolla uuteen. nyt netti toiminut jo toistaviikkoa ilman yhtäkään katkeamista.
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Salme

Hienoa kuulla että ongelmasi saatiin korjattua! Välitän kiitoksesi tasapuolisesti eteenpäin 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut