Thomson TG789vn + valokuitu siltaavaksi

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Moi,

Minulla on ongelmia erään pelin kanssa, virhekoodi "NAT Negotiation Failure". Olen jo laittanut "Game & Application Sharing" asetuksista Thomsonilta kaikki pelin vaatimat portit auki. Muistan kuitenkin että edellisellä yhteydelläni samaa peliä pelatakseni minun täytyi myös asettaa reititin siltaavaksi eli poistaa NAT käytöstä. En ole tätä onnistunut tekemään Thomsonilla. En ole pystynyt ees asettamaan koneen IP osoitetta staattiseksi vaan DHCP on aina käytössä. Tällä tuskin on kuitenkaan edes merkitystä. (Peli ei toimi vaikka koneelle itselleen määrittelee staattiset IP asetukset vaikka nettiin pääsekin ja Thomson yrittää edelleen käyttää DHCP:tä)

Miten saan siltauksen otettua käyttöön Thomsonilla. Jos en saa sitä Thomsonilla, pitääkö joku muu päätelaite hommata? Kiitokset.


Terveisin,
Perttu

7 kommenttia

Hei Showbob

Thomsonia ei ikävä kyllä saa siltaavaksi ollenkaan. Oletko kokeillut ottaa upnp:n pois päältä?
Moi,

Kiitokset vastauksesta. Kokeilin mutta ei näköjään onnistunut. Voiko viihdepaketin TV:n saada toimimaan muuten kuin Thomsonin kautta?


Terveisin,
Perttu
Hei Showbob

Virallista tukea muille laitteille ei ole. KotiTV vaatii Thomsonin toimiakseen oikein.

Palstalla löytyy kuitenkin aiheeseen liittyvä ketju josta voi jotain hyötyä olla.
Hei.

Miten NATin saa auki?

Onko mahdollista saada toinen laite Thomson TG789vn :n tilalle, jos ei käytä koti TV:tä.
VDSL2 kuitenkin.
Hei kreon22

Thomsonissa on automaattisesti NAT päällä.

Valitettavasti meidän kautta ei ole mahdollista saada toista modeemia, jos sinulle on jo toimitettu Thomson.
Arttu- kirjoitti:
Hei kreon22

Thomsonissa on automaattisesti NAT päällä.

Valitettavasti meidän kautta ei ole mahdollista saada toista modeemia, jos sinulle on jo toimitettu Thomson.


Jos ei ole toimitettu, niin onko sitten mahdollista saada toiselle modeemilla kuin Thomsonilla ja saada tuo viihdepaketti toimimaan sillatussa tilassa?
Hei josk

josk kirjoitti:
Jos ei ole toimitettu, niin onko sitten mahdollista saada toiselle modeemilla kuin Thomsonilla ja saada tuo viihdepaketti toimimaan sillatussa tilassa?


Valitettavasti Thomson on ainoa modeemi, mitä toimitamme KotiTV:n kanssa.

Vastaa