Thomson TG789vn


minulla on Thomson TG789vn jossa on kiinni d-link dir-655
kaikki tietokoneet on kiinni d-linkissä

ongelma on että pelissä warframe nat ongelma
strict NAT detected. UPnP malfunctioning please forward UDP ports 4950 & 4952 to 192.168.0.198

d-link antaa minulle tuon 192.168.0.198
thomson antaa d-linkille 192.168.1.64

minulla oli evolve ohjelmassa nat ongelma joka korjaantui kuin laitoin thomsonissa portforwardin
mutta ei auta tuohon warframe peliin

13 kommenttia

tai sitt peli on vaan niin buginen viel ku se on open betassa
Hei ramza

Porttiohjauksilla tämän pitäisi alkaa toimimaan, en osaa sanoa itse pelistä johtuuko ongelmat siitä. Oletko kokeillut liittää tietokoneen suoraan Thomsoniin ilman D-linkkiä? Onko D-linkissä mitään reititys tai NAT- ominaisuuksia?

Tuo ohjaus ei nyt minusta toimi koska thomsonissa on ohjaus D-linkin IP:lle 192.168.1.64 ja portit on avattu 192.168.0.198 IP:lle jos ymmärsin oikein?
thomsonissa on portit avattu d-linkille (4950 & 4952 to 192.168.1.64)
ja d-linkissä on samat portit avattu tietokoneelle (4950 & 4952 to 192.168.0.198)

d-link on tuossa koska siinä on Gigabit LAN jota ei ole thomsonissa
oli viestissä toi yks portti numer väärin joten muutin sen
Hei Ramza,

Tuossa voisi olla hyvä testata noita porttiohjauksia niin, että ottaisit tuon D-link reitittimen välistä pois.

Toinen vaihtoehto olisi muuttaa D-link laite siltaavaksi, jolloin kaikki IP-osoitteet tulisivat suoraan Thomsonilta.

Molemmissa tapauksissa kaksinkertaisen NATin aiheuttama mahdollinen ongelma poistuisi ja porttiohjauksen pitäisi tehdä vain Thomsonille.
aika kumma tein nyt sen D-link siltaavaksi ja ei ollenkaan porttiohjauksia thomsonissa ja peli ei enää valita NATista
Hei Ramza,

Hyvä että ongelma poistui. Tuossa on voinut ongelman aiheuttaa tuo kaksinkertainen NAT.
Lainataas tätä kun on sama vika.
Elikkä porttien avaaminen ei auta tohon Strict Nat ongelmaan ja mulla ei ole muita laitteita tai käyttäjiä kyseisessä laitteessa että mitäs neuvoksi?
Resetointi ja uudelleen porttien aukaisu ei tee mitään.
jotenkin tuntuu että toi thömpsöni tahtoo vain v''''''a juuri kyseisen pelin kanssa.
Hei Jansku201,

Oliko sinulla kyseessä myös tuo Warframe vai joku toinen?

Katsoisitko oliko Thomsonissa asennettuna 8.C.H.2 ohjelmisto vai onko joku muu?

Oliko koneesi yhdistettu Thomsoniin langattomasti vai kaapelilla?
-Warframe
-on viimeisin 8.C.H.2 ohjelmisto
-Kaapelilla

Pelissä tosin se kyllä kertoo STRICT Nat:in lisäksi että uPnP malfunctioning ja jos sen ottaa pois käytöstä Thomsonin asetuksissa niin peli huomaa ja antaa uPnP deactivated.
Hei Jansku201,

Ramza ilmeisesti sai kyseisen pelin toimimaan ihan Thomsonin tehdasasetuksilla. Oletko kokeillut tuleeko sama ongelma jos resetoit Thomsonin ja kokeilet peliä tehdasasetuksilla?

Yksi vaihtoehto voisi olla myös tuon Thomsonin 4 portin siltaaminen jos sitä haluat kokeilla? Jos haluat kokeilla tätä niin ilmoittelethan tätä kautta, niin voin laittaa siitä pyyntöä eteenpäin.
tota Resetointia ja tehdasasetukset on tullut jo parisen kertaa kokeiltua ja ei mitään vaikutusta että jos sitä siltausta kokeilis seuraavaksi.
Hei Jansku201,

Laitoin pyyntöä 4 portin siltaamisesta. Teemme tuon niin pian kuin mahdollista.

Vastaa