Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mazello_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 30 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Thomson palvelureititin ongelma

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sain tässä eräänä päivänä Soneralta ilman tilausta tai eri ilmoitusta tuon Thomsonin palvelureitittimen kotiini. Laajakaista muutettiin uuteen osoitteeseen kuukausi sitten ja ilmeisesti palvelureititin liittyy tähän.

Miten tuo palvelureititin pitäisi itseasiassa ottaa käyttöön? Broadband valo syttyy hetken kuluttua kun kytkee puhelinpistokkeesta johdon modeemin DSL liittimeen, mutta internettiin modeemi ei suostu yhdistämään. Toisella modeemilla (A-Link) liittymä toimii normaalisti.
4 vastausta
Mazello_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 30 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No huppista. Tuosta olikin toimintaohjeet toimitettuna postitse, pitäisi näemmä käydä postit läpi ennen kuin poraa tänne toimimattomuuksia.
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
KotiTV:n tekniikkaa parannetaan ja tämän vuoksi sinulle on lähetetty palvelureititin. Huomioithan, että muutospäivä on vasta 3.11.2011. Reititin tulee silloin ottaa käyttöön, jotta voit jatkossa käyttää KotiTV-palveluasi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
e4018_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Itselläni ongelma Thomsonin reitittimen kanssa. Ei saa yhdistettyä internetiin laisinkaan (muuten valoja vilkkuu kovasti mm broadband ja ethernet), mutta vanhalla tellwellin modeemilla toimii täysin. Koti-TV:n toiminnasta en tiedä, sillä en ole saanut sitä vielä aktivoitua (aukeaa kuulemma tänään 1.11.). Onko Thomsonin vehje siis täysin turha kunnes tapahtuu siirtyminen palstalla kovasti puhuttuun multicastiin?
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
e4018 kirjoitti:
Itselläni ongelma Thomsonin reitittimen kanssa. Ei saa yhdistettyä internetiin laisinkaan (muuten valoja vilkkuu kovasti mm broadband ja ethernet), mutta vanhalla tellwellin modeemilla toimii täysin. Koti-TV:n toiminnasta en tiedä, sillä en ole saanut sitä vielä aktivoitua (aukeaa kuulemma tänään 1.11.). Onko Thomsonin vehje siis täysin turha kunnes tapahtuu siirtyminen palstalla kovasti puhuttuun multicastiin?


Olet tulkinnut aivan oikein. Reititin tulee ottaa käyttöön siinä vaiheessa kun KotiTV-palvelusi kytketään käyttöön. Vaikka tässä tapauksessa ei ole varsinaisesta tekniikanvaihdosta kyse, on toimintaperiaate täysin sama. Arvioitu muutospäivä asiakastietojesi mukaan on 3.11.2011. Muutospäivään asti voit käyttää vanhaa modeemiasi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut