Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
joni1980_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tilasin E-laskun helmikuussa, silti tulee paperilaskuja

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

olen ollut pari kertaa yhteydessä puhelimen kautta tästä asiasta. Kaikki alkoi siitä, vaihdoin pankkia. Eli olen yrittänyt tilata e-laskua uudesta pankista helmikuusta asti siinä kuitenkin onnistumasta. Aina vaan tulee paperilaskua. Edellisen laskun jälkeen olin jällen yhteydessä puhelinpalveluunne ja sieltä luvattiin selvittää asiaa, miksi se ei onnistu. Luvattiin myös ottaa yhteyttä asiasta. Mitään soittoa ei kuitenkaan tullut. Lisäksi luvattiin kytkeä sähköpostilasku siltä varalta, ettei e-lasku-tilaus onnistu vieläkään, enkä turhaan saisi maksullista paperilaskua. Mutta sieltä se paperinen lasku jälleen tuli!

Kuka möhlii?!?

Muita huomioita:
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/laskutus/sahkoinen+lasku/elasku
Tuolla ohjeissa lukee: "S-Pankin asiakkaat saavat e-Laskun käyttöönsä verkkopankista löytyvän NetPostin kautta."
Edellisessä puhelinkeskustelussa kuitenkin selvisi, että tuo on väärää tietoa, eikä tuollaista tekstin pätkää pitäisi edes missään olla. Siellä se kuitenkin yhä on! Pankin mukaan sitä e-laskua ei pidä tilata noin, vaan maksut-välilehden kautta e-laskut jne.

En pääse myöskään kirjautumaan omat sivut palveluun. Kirjautumisyrityksen jälkeen järjestelmä potkaisee samantien pihalle ja antaa tällaisen viestin: "Kiitos käynnistä!

Tyhjentämällä selaimen välimuistin voit varmistaa, että koneen muut käyttäjät eivät näe tietojasi."

Saatteko näitä laskutusasioita kuntoon? Ja tuosta paperilaskusta voi ilmeisesti jälleen kerran ottaa pois tuon paperilaskumaksun 2,90 euroa pois, niin kuin edellisistäkin laskuissa? E-lasku on tilattu pankista oikeella tavalla. Ongelmista on ilmoitettu ajoissa joka kerta. Lupasitte selvittää asiaa ja ottaa yhteyttä asiasta, mutta ette ottaneet!
2 vastausta
joni1980_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Asia kunnossa. Näpyttelyvirhe, minkä takia ei tullut sähköpostilaskua. Pankin järjestelmässä vika?
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei joni1980,

Hyvä homma että asia on nyt ilmeisesti kunnossa! 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut