Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
joni1980_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tilattu kanavapaketti ei alkanut näkymään

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

tilasin 16.8 Mtv3 sport paketin alkamaan 17.8 eikä ole vielä alkanut näkymään. Tein juuri tehdasasetuksien palautuksen eikä sekään auttanut. Eli kaikki mahdollinen on nyt tehty ja vika on jossain muualla kuin asiakkaan laitteissa. Soitin myös aiemmin päivällä myyntipalveluun, mutta siellä näytti kuulemma kaikki olevan kunnossa. Teki kuitenkin varmuuden vuoksi vielä valtuutuksen.

Eli tilanne on tämä: laite ilmoittaa kanavalle MTV3 Max Sport1 kanavalle: "ei käyttöoikeutta".

Pitää ottaa huomioon, että kaapelikortti oli jo valmiiksi kytketty ja Eurosport1, bonuskanava ja Travelling Channel toimivat.

Eli saatteko nyt tarkistettua, että kaikki on varmasti kytketty oikein, vai pitääkö soitella vikapalveluun, jonka jonotusajan asiakas tietysti maksaa puhelinlaskussa?


Päivitystä klo 19:29
No näköjään tuli valtuutus, kun alkoi kanavat näkymään! Mutta jäi pari valioliigapeliä näkemättä...

Päivitystä klo 19:40
Miten voi olla mahdollista, että laskulla (päivätty 6.6.2013) on eri asiakasnumero kuin sopimuksessa (22.8.2012)? Ehkä tässä on vastaus siihen ihmettelyyn ylläpidon aikaisemmassa viestissä http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=66&t=11213#p50968 (lähetetty 19.12.2012)?
0 vastausta
Tämän osion uusimmat keskustelut