Tilaus ei ole saapunut, tilattu 2.8.2014

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei,
Tilasin liittymän 2.8.2014, mutta SIM kortti ei ole vielä saapunut perille ja laskuja nyt alkanut tulemaan.
Olisiko mahdollista lähettää kortti uudelleen ja saada tuo lasku peruttua.

-TommP

6 kommenttia

Hei TommP! Laitetaan ilman muuta sim-kortti uudelleen tulemaan. Lisäisitkö laskultasi löytyvän asiakasnumeron Profiilisi tietoihin?
.
Hei TommP!

Alkuperäinen sim kortti on lähetetty jo elokuun alussa suomen osoitteeseesi. Outoa mikäli se ei ole tullut perille. Lähetin nyt uuden kortin tuohon samaiseen 66830 osoitteeseen joten toivottavasti saat sen sitä kautta käyttöösi. Hyvitin myös kuukausimaksun tulevalta laskulta, joten sinun ei nyt tarvitse lokakuussa lähetettävällä laskulla kkmaksuja hoitaa.
.
tilaus ei ole saapunut tilattu 11.09.2014 klo 19:02
klaukkala1: Nyt meillä ei ole tiedossa sinun ruotsin osoitettasi täällä lainkaan. Postinumerona on 66830 Oravaisten Tehdas ja katuosoitteena on Strömstadsvägen. Eikö tuo ole sinun osoitteesi? Suomen osoite täytyy liittymän varsinaisena osoitteena olla, mutta toki laskutusosoite tai käyttäjän osoite voi olla jokin muu, esim. ulkomainen osoite.

Olisiko parempi jos soittaisit Asiakaspalveluumme 0200 17000 ja ilmoittaisit osoitteen johon haluat kortin lähetettävän. Se onnistuu kyllä kunhan oikea osoite on vain tiedossa. Näin julkisella palstalla asiaa on hieman hankala hoitaa. Jos käytät Twitteriä tai Facebookia niin sitä kautta yksityisviestin lähetys onnistuu ja asia voidaan hoitaa sielläkin.

Vastaa