Tilaus päättyy????

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi!

Otin kesällä heinäkuussa kotitv -tarjouksen vastaan, ja mukana tuli nämä disneyn, mtv3:n ja urhotv total paketit vuojenvaihteeseen asti. Olin siinä uskossa että minun täytyy itse irtisanoa ne mitä en halua jatkaa ennen vuoden vaihdetta. Nyt kuitenkin omilla sivuilla lukee että:

Tilauksen voimassaoloaika: 16. 8. 2012


Käytössäsi olevat kanavapaketit Tilaus päättyy
Disney

MTV3

URHOtv Total


Eli tuo kiinnostaa että päättyykö nuo kanavapaketit vuojenvaihteessa automaattisesti ja jos ei, niin miten nuo kaksi pakettia irtisanotaan? Kun haluaisin jatkaa tuota Urhotv totalia mutta nuo kaks muuta sais mennä..Pitääkö mun soittaa palvelunumeroonne, vai riittääkö meilillä ilmotus mitkä haluan irtisanoa?

t. H

3 kommenttia

Koti tv:n kanavapaketit ovat voimassa toistaiseksi eli ne eivät automaattisesti pääty maksuttoman jakson loppuun. Mikäli haluat tehdä kanavapaketteihin muutoksia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Voit myös jättää palvelupyynnön täältä tai varata sinulle parhaiten sopivan soittoajan ajanvarauskalenterista.
Linkki asiakaspalveluun johtaa vain sivulle http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Yhteystiedot. Voitko antaa suoran linkin sivulle, jossa voi muuttaa kanavapakettitilausta? Vai voiko tuota tehdä netin kautta?
jarppa75 : Muutoksia kanavapaketteihin voi tehdä Omat Sivut -palvelusta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Omat Sivut -palveluun kirjaudutaan laajakaistaliittymän käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Jos kanavapaketissa on ollut kampanja ja haluat tehdä siihen muutoksia, on oltava yhteydessä asiakaspalveluun.

Vastaa