Tilaus

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei! Tilasin viikko sitten nopeuden noston 2m --> 24megaan ja puhelimessa sanottiin, että viikko menee ja kirjallinen vahvistus tulee postissa. Nyt on mennyt viikko ja eikä oo muuttunut. Mites pitkää vielä pitäisi odottaa??

2 kommenttia

Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä tilausta viivyttää. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.

Tarvittaessa voit tiedustella tilauksen tilannetta asiakaspalvelustamme.
Njoo Vaikee tietää asiakasnumeroo, kun laskut toimii sähköisesti odotan vielä jonkin aikaa ja otan asiakaspalvelvuun yhteyttä jos niin tarvii.

Vastaa